Aanrader Artikelen

Klantrede op FutureFields by Avans

Klantrede op FutureFields by Avans

Op 22 januari om 15.30 uur vindt de eerste editie van een drietal nieuwe evenementen plaats waarbij klantgericht ondernemen centraal staat. Een van de sprekers is Rob Beltman van H3ROES. Hij zal de Klantrede 2018 presenteren, die eerder op die dag in co-creatie zal ontstaan in samenwerking met een 50-tal door H3ROES uitgenodigde klantgericht ondernemers.

H3ROES goes SPACES

H3ROES is vanaf half december verhuisd naar haar nieuwe kantoor in Rotterdam. Het adres is Hofplein 20, Unit 6.10 3032 AC te Rotterdam. Het kantoor is gelegen aan het Hofplein met een fantastisch uitzicht op de Coolsingel. Spaces biedt H3ROES het flexibele clubhuis waar we als coöperatie van klantgedreven vakidioten naar op zoek waren. Flexibele

Rob Beltman schreef het beste Marketingboek van 2017

‘De marketingorganisatie van de toekomst’ van Rob Beltman is verkozen tot het beste marketingboek van 2017. Dat heeft het Platform Innovatie in Marketing (PIM) op 28 november bekendgemaakt. De ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ is dit jaar voor de 15e keer uitgereikt. Tijdens de drukbezochte presentatie bij Beeckestijn Business School in Leusden, waar de genomineerden een

Webinar Seniorvriendelijke gemeenten

Hierbij het webinar over seniorvriendelijke gemeenten wat vooral bedoeld is voor beleidsmakers die zich op ouderen richten. Dit webinar bevat een presentatie volgen van Pieter Paul Verheggen (directeur Motivaction) over zaken die senioren in hun gemeente belangrijk vinden om daar prettig oud te kunnen worden. Hij is tijdens het webinar stevig aan de tand gevoeld

Effectief beïnvloeden van klantgericht gedrag

Hoe zorg je ervoor dat de focus op klantgerichtheid in het dagelijkse gedrag van jouw medewerkers terug te zien is? Wat is ervoor nodig om een soort ‘nieuw normaal’ te laten ontstaan waarin de normen, waarden en ambities van de organisatie op het gebied van klantgerichtheid ook iedere dag waar gemaakt worden, in ieder klantcontact? H3ROES ontwikkelde

Inspiratietour ‘De Menselijke Maat’

Hoe kun je een groep leidinggevenden en beleidsmedewerkers van een woningcorporatie niet zozeer inspireren met mooie verhalen, maar vooral laten zien hoe ze een stap verder kunnen komen in hun eigen praktijk? Daarvoor hebben we met H3ROES een mooie manier gevonden, die enerzijds iedereen met twee benen in de wereld van vandaag neerzet en anderzijds

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Top