Aanrader Artikelen

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Loyaliteit in goede-doelenland

Loyaliteit in goede-doelenland

Al vele jaren mag ik bedrijven helpen om klanten te vinden, te boeien en te binden. Meestal zijn dat commerciële bedrijven, die dachten dat ze voor hun voortbestaan afhankelijk zijn van het vermogen om producten via distributiekanalen naar de markt te duwen en iedere keer nieuwe koopzin aan te wakkeren. Ik heb menigeen de gevleugelde

Hospitality expert sessie

Hospitality expert sessie met H3ROES

Monique van den Heuvel verzorgde voor H3ROES een expert sessie op het gebied van hospitality…of gewoon in het goed Nederlands: gastvrijheid. Monique is als H3ROES-lid af en toe blij, maar af en toe ook niet met haar typische hospitality achtergrond. Hospitality wordt namelijk vaak geassocieerd met de horeca, maar de ‘hospitality mentality’ is veel breder

Wie zijn H3ROES

H3ROES stelt zich voor

H3ROES is een coöperatieve vereniging van professionals die samen de ambitie hebben om Nederland klantgerichter maken. Het zijn specialisten, op gebieden die sterk met klantgericht ondernemen te maken hebben, zoals onder meer marketing, sales, HR en leiderschap. Met Hart, Hoofd en Handen komen we elke dag een stukje dichter bij deze ambitie. Door te dromen, denken

Leerlijn Klantvisie

Veel gemiste kansen rondom de klantvisie

Zo’n 95% van de woningcorporaties is op dit moment bezig de klantgerichtheid van de organisatie te vergroten. Met name procesoptimalisatie en digitalisering zijn daarbij thema’s die hoog op de agenda staan. Bijna de helft van de corporaties blijkt deze strategische verbetertrajecten echter zonder duidelijke klantvisie aan te gaan. De corporaties die wel een klantvisie hebben,

Succesvol innoveren

Webinar Succesvol innoveren vanuit klantbelang

Succesvol innoveren is een uitdaging, helemaal als dit ook nog eens vanuit klantbelang zou moeten. Dinsdagavond 17 november gingen Gerard Struijf en Hanno de Schipper daarom met deelnemers van het webinar Succesvol innoveren door klantbelang in discussie over het succesvol ontwerpen en implementeren van goede ideeën in organisaties. Dit webinar werd door deelnemers gemiddeld gewaardeerd

Structuur in uw verkoopproces

Structuur in uw verkoopproces

Uit verschillende onderzoeken in Europa en Amerika blijkt dat meer dan 80% van de organisaties geen gestructureerd en gestandaardiseerd verkoopproces heeft. Er is geen reden om aan te nemen dat dit cijfer in Azië heel anders ligt. Willem legt u in dit artikel uit hoe u uw verkoopproces gestructureerd en gestandaardiseerd kunt inrichten:  Structuur in

Top