Aanrader Artikelen

RESET-tour op zoek naar de Menselijke Maat

RESET-tour op zoek naar de Menselijke Maat

In de stad van Deelder, de man van “De omgeving van de mens, is de medemens”, gaan 30 deelnemers aan de RESET The World Experience tour op ontdekkingstocht naar de menselijke maat…in kleine groepen, verbonden door ongehoord sterke verhalen. De tour is een initiatief van Ruud Tompot (RESET Your Brand) en Rob Beltman (H3ROES), die

Rebranding van Abbi

Al enige tijd werkt H3ROES nauw samen met een innovatief, jong bedrijf dat slimme onderzoek- en activatie-oplossingen biedt, die wij heel goed kunnen inzetten als we onze opdrachtgevers willen helpen klantgerichter en maatschappelijk impactvoller te ondernemen. Hoe leuk is het om dan gevraagd te worden een bijdrage te leveren aan de rebranding of herpositionering van

Bootcamp klantgericht veranderen voor woningcorporaties

‘De huurder als uitgangspunt bij alles wat we doen’, ‘werken vanuit klantwaarden’. Het zijn mooie beloftes die we vaak terug zien komen in plannen van corporaties. De wil om te werken vanuit de behoeftes van huurders is er bij veel corporaties. Maar zo eenvoudig is het in de praktijk vaak niet. Klantgericht werken vraagt wat

Meer impactvol maatschappelijk ondernemen

Wat kun je als maatschappelijke onderneming nu leren van een Betaald Voetbal Organisatie? Nou…best veel, dat blijkt ten minste uit het gesprek dat we hadden met Niels Redert van de Stichting Excelsior4All, die te gast was in de wekelijkse webcast-serie van H3ROES i.s.m. CustomerTalk over het onderwerp Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen. Kijk het webinar hier terug

Hoe word je aantrekkelijk voor ouderen?

Consumenten van 50+ domineren in ontzettend veel sectoren niet alleen qua aantal, maar ook qua bestedingen de markt. Toch zien nog heel veel organisaties de vergrijzing van hun klantenbestand als een bedreiging, of weten ze helemaal de oudere consument niet te vinden en te binden. Seniorenexpert Edgar Keehnen (o.a. auteur van het toonaangevende marketingboek over

Word een pro in Digital Customer Experience Management

Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat

“Maatschappelijk speelt Excelsior in de Champions League”

Excelsior4All, het maatschappelijke hart van SBV Excelsior, heeft ongelofelijk veel betekenis voor mensen die het om wat voor reden moeilijk hebben in Rotterdam. Niels Redert, de directeur  van Excelsior4All,  komt vertellen hoe zijn club probeert het verschil te maken, niet zozeer op het veld, maar juist daarnaast. Maatschappelijk speelt Excelsior in de Champions League –

Top