Aanrader Artikelen

Zet die marketeers op straat!

Zet die marketeers op straat!

In het vakblad MarketingTribune ging het in januari maar weer eens over de positie van marketing in de organisatie. De één vindt het onontkoombaar dat de Chief Marketing Officer de stem van de klant vertegenwoordigt en het merk bewaakt in de directiekamer, de ander meent juist dat dat een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van ieder directie-

Meer Maatschappelijke impact maken

 1. Waarom Je ziet een verandering in de maatschappij waarbij vanuit het ene uiterste commerciële ondernemingen en het andere uiterste goede doelen (met daarin tussen in o.a. (lokale) overheden en maatschappelijke initiatieven) steeds meer naar elkaar toe groeien. Ondernemingen nemen steeds meer hun verantwoordelijkheid en goede doelen of not-for-profits moeten steeds bedrijfsmatiger gaan opereren. Wanneer naar

Heeft u nog geen klantvisie?

Het zijn turbulente tijden, waarin grote economische, sociale, maatschappelijke en technologische ontwikkelingen zorgen voor verwarring en onzekerheid. Zeker bij veel beleidsmakers in het publieke domein. Wie kent het gezegde “regeren is vooruitzien” niet? Maar juist dat vooruitzien en vanuit een sterke visie samenwerken aan realisatie van ambities, staat onder druk. Wie voelt zich nog comfortabel

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

ONTDEK HOE GOED DOEN (NOG) BETER KAN Als je als organisatie een belangrijke bijdrage aan onze maatschappij mag en kan leveren, is dat natuurlijk fantastisch. Menige commerciële organisatie is naarstig op zoek naar een hoger doel (een ‘purpose’ of ‘why’) dat meer is dan ‘zoveel mogelijk winst maken’. Als maatschappelijk ondernemer in de zorg- en

Klantgericht bouwen en ontwikkelen bij Heijmans

Heijmans heeft zich, net als de rest van bouwend Nederland, door een behoorlijk roerige  periode heen geworsteld. Een periode die duidelijk maakte dat niets zo onzeker is als de toekomst en de  oude dynamiek in de ontwikkeling en exploitatie van vastgoed te weinig markt- en klantgericht was. Heijmans Wonen heeft H3ROES daarom gevraagd haar te helpen

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Top