Blog Artikelen

De 24 uur van de klant

De 24 uur … van de klant!

De 24 uur … van de klant!

Binnen 24 uur de input van uw klant vertaald in concrete acties U heeft een thema waarmee u aan de slag wilt of een proces dat u onderhanden wilt nemen. Misschien zelfs wel een visie die u wilt toetsen. Via onze 24 uur sessie is het mogelijk om de essentiële vragen te bedenken die u

Verbinding

Echte verbinding tussen medewerkers en klanten

Als alles keurig in orde is, op tijd geleverd en er persoonlijke aandacht is geweest, ervaren klanten dat als bijzonder. Echte onderscheidende, authentieke en ‘merk’-waardige belevingen die klanten een WOW-gevoel geven, zijn schaars. Ze zijn helaas een uitzondering. Toch is dit eenvoudig te realiseren door te zorgen dat er tijd en ruimte is bij medewerkers

Register marketeer

Etienne Jager benoemd tot Register Marketeer (RM)

Eén van onze H3ROES kreeg woensdag 10 februari het bericht van NIMA te zijn toegelaten tot de Register Marketeers. Etienne mag nu de officieel erkende titel RM voeren. Er zijn in Nederland in totaal ruim 125 Register Marketeers in Nederland. Sinds 1992 kent NIMA de internationaal erkende titel Register Marketeer toe aan topmarketeers op hoog

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

In nauwe samenwerking met de Koninklijke Vereniging van Grafische Ondernemingen (KVGO) heeft Gerard Struijf van H3ROES de leergang Klantgericht Verkopen, Denken en Doen ontwikkeld. Deze training activeert managers en medewerkers binnen een organisatie tot zelfbewust klantgericht denken en doen. Door vooral zelf te ondervinden wat klantgerichtheid voor jou persoonlijk betekent, hoe je dat als team

To do 2016: Marketingafdeling opheffen

Wat staat er eigenlijk op jouw marketingagenda voor 2016? Je hebt waarschijnlijk alles al een beetje gedaan, toch? Je bent het afgelopen jaar vast in de weer geweest met persona’s, customer journeys, life events en storytelling. Je hebt alle digitale kanalen en uitingen onder de loep genomen en gezorgd voor een ultieme User Experience op

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij

Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het

(Meer) verkopen kun je leren

(Meer) verkopen kun je leren!

(Meer) verkopen kun je leren! Namelijk, door oprechte aandacht voor klanten te combineren met het ontwikkelen van de commerciële slagkracht van uw verkoopapparaat. In dit verkoopproces is de hamvraag in hoeverre verkopers een klantgerichte ontwikkeling hebben ondergaan en daadwerkelijk hebben geleerd van gedragspatronen tijdens het verkoopproces? Door in de spiegel te kijken, kunnen zij van

Succesvol innoveren

Webinar Succesvol innoveren vanuit klantbelang

Succesvol innoveren is een uitdaging, helemaal als dit ook nog eens vanuit klantbelang zou moeten. Dinsdagavond 17 november gingen Gerard Struijf en Hanno de Schipper daarom met deelnemers van het webinar Succesvol innoveren door klantbelang in discussie over het succesvol ontwerpen en implementeren van goede ideeën in organisaties. Dit webinar werd door deelnemers gemiddeld gewaardeerd

Top