Blog Artikelen

Het gegeven paard in de mond kijken

Het gegeven paard in de mond kijken

De afgelopen maanden heb ik me met diverse organisaties over vraagstukken rond ‘participatie’ mogen buigen. Daarbij is het gezegde dat mijn ouders me bijbrachten meerdere keren door mijn hoofd geschoten: “Je moet een gegeven paard niet in de mond kijken”. We leerden het misschien allemaal op die manier: je moet niet kritisch zijn op wat

Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft de dienstverlening aan haar berijders via zowel de telefoon als e-mail dik op orde en ontving daarom op woensdag 3o maart haar ITO certificering. Dit is een toonaangevend keurmerk voor contactcentra, dat zowel de beleving (experience) van het klantcontact als ook de fundamenten van de klantcontact organisatie (enablers) grondig audit. Het nieuwste bestuurslid

Loyaliteit in goede-doelenland

Loyaliteit in goede-doelenland

Al vele jaren mag ik bedrijven helpen om klanten te vinden, te boeien en te binden. Meestal zijn dat commerciële bedrijven, die dachten dat ze voor hun voortbestaan afhankelijk zijn van het vermogen om producten via distributiekanalen naar de markt te duwen en iedere keer nieuwe koopzin aan te wakkeren. Ik heb menigeen de gevleugelde

Hospitality expert sessie

Hospitality expert sessie met H3ROES

Monique van den Heuvel verzorgde voor H3ROES een expert sessie op het gebied van hospitality…of gewoon in het goed Nederlands: gastvrijheid. Monique is als H3ROES-lid af en toe blij, maar af en toe ook niet met haar typische hospitality achtergrond. Hospitality wordt namelijk vaak geassocieerd met de horeca, maar de ‘hospitality mentality’ is veel breder

Top