Blog Artikelen

Rust zal je redden

Rust zal je redden

Rust zal je redden

Ik deel een paar van mijn meest wezenlijke tips met je die ik zelf altijd toepas bij de voorbereiding van belangrijke gesprekken. Hoe kalmer en rustiger ik namelijk blijf, des te beter verloopt het gesprek. Onmisbaar dus. Iedereen heeft gesprekken die je enigszins oncomfortabel maken, op voorhand al. En het maakt niet uit of je

Gastvrijheid zonder sterren

Gastvrijheid zonder sterren

Deze zomer gingen we met het gezin op vakantie naar Thailand. Een fantastisch vooruitzicht, een prachtig land, lieve mensen en gastvrijheid vanuit de tenen werd me verteld! We gingen een rondreis maken, het enige dat we hadden geboekt waren de vliegtickets en de eerste nachten in Bangkok. Wat een avontuur, we zien wel waar we

Structuur in uw verkoopproces

Structuur in uw verkoopproces

Uit verschillende onderzoeken in Europa en Amerika blijkt dat meer dan 80% van de organisaties geen gestructureerd en gestandaardiseerd verkoopproces heeft. Er is geen reden om aan te nemen dat dit cijfer in Azië heel anders ligt. Willem legt u in dit artikel uit hoe u uw verkoopproces gestructureerd en gestandaardiseerd kunt inrichten:  Structuur in

Strategisch klantwaarde management

Webinar Winnen op waarde

Winnen op waarde Het liefst concurreren organisaties om de gunsten van klanten op basis van toegevoegde waarde en niet op prijs. Prijsconcurrentie eet namelijk direct de marge op en kan zomaar zorgen voor verliesgevende klantrelaties. Er ligt dus een duidelijk verband tussen waarde van en waarde voor de klant. Als een organisatie zich niet kan

Echt waarmaken

Denken vanuit de klant? Hoe doen we dat eigenlijk?

Ik kom bij veel bedrijven over de vloer zoals bouwbedrijven, zorginstellingen, leisure bedrijven, gemeentes. Allerlei bedrijven die te maken hebben met klantcontact. Ik vind het super om bij al die bedrijven aan tafel te schuiven en te praten over wat mij drijft, organiseren vanuit klantperspectief. Dat klinkt nog heel hoogover realiseer ik me terwijl ik

Adobe, hoezo Adobe

Adobe, hoezo Adobe?

Op 24 augustus kwam Adobe langs bij H3ROES om te vertellen over de transitie die ze de laatste jaren doorgemaakt hebben van ‘pakketverkoper’ naar een organisatie die klanten helpt om gepersonaliseerde, relevante en ‘real-time’ informatie aan te bieden. De vraag die centraal stond: waar zit de synergie tussen Adobe en H3ROES? Dit werd al gauw

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Wie is er niet bezig om het klantgericht denken en doen binnen de organisatie te verbeteren? Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Niet alleen heeft het impact op de processen en systemen, maar natuurlijk vooral op de mensen. Hoe zorg je ervoor dat iedereen de schouders eronder zet? Je weet ongetwijfeld ook dat 50

Top