CASES

Onderzoek en activatie: Be Conversational

ABBI INSIGHTS

Abbi Insights is ooit ontstaan omdat oprichter Marco Wolters, afkomstig destijds van een wat klassiek onderzoeksbureau, een heilig geloof had dat het anders kon en moest. Abbi stond voor Automated Behavioral Business Intelligence en is bedacht en ontwikkeld vanuit de overtuiging dat mobiele survey- en marketing activatietooling alleen vernieuwd kan worden in partnership met een sterke innovatieve mobile tech partner. Daarom hebben Marco en CM.com in 2018 de krachten gebundeld en is Abbi Insights opgericht.

Maar zoals vaak bij start-ups en scale-ups het geval is, is na enige jaren de persoonlijkheid, de identiteit en ook de set aan activiteiten of oplossingen pas echt uitgekristalliseerd. Dan is het tijd om de oorspronkelijke positionering nog eens goed onder de loep te nemen. Het levert een stevige basis voor verdere groei en ontwikkeling, maar zeker ook hernieuwde focus op je rol en toegevoegde waarde voor specifieke doelgroepen.

 

Marco Wolters, oprichter van Abbi, zegt over dit traject “Het is echt een gave reis om het merk Abbi uiteindelijk te laten landen waar het nu staat. Als oprichter heb je alles weliswaar als beste in je hoofd zitten, maar ben je tegelijk de minst aangewezen persoon om dit ook door te vertalen in een heldere merkidentiteit. Dat hadden wij niet zonder H3ROES kunnen doen. Het heeft geleid tot een heldere ‘spot on’ merkessentie met merkbelofte en positionering die tot in de details is doorvertaald in al onze communicatie-uitingen! We zijn echt blij en super trots op het resultaat. Dit is precies wie Abbi is!”

WIL JE MEER HIEROVER WETEN?

Wil je jouw organisatie of merk steviger, relevanter en zichtbaarder positioneren? Wil je op zoek naar de sweetspot, waar je (potentiële) klanten relevant aanspreekt op een maner die echt onderscheidend is van concurrenten?

Neem contact op met ons of maak een belafspraak.

MAAK EEN AFSPRAAK

Vul je gegevens in en we nemen snel contact op!

Ga naar de inhoud