CASES

MARKTTOETS VOOR EEN DUURZAAM WOONCONCEPT

WOONBEDRIJF EINDHOVEN

Woonbedrijf Eindhoven is een voortvarende en betrokken corporatie, die een klantgerichte dienstverlening erg belangrijk vindt. Maar ondanks hoge betrokkenheid, van management tot aan de werkvloer, werden de geambieerde resultaten (een dikke 8!) maar niet gehaald. Het MT stelde de open en kwetsbare vraag “Wat is er bij ons eigenlijk aan de hand als het gaat om excellente dienstverlening daadwerkelijk realiseren?”. 

H3ROES deed in een kort tijdsbestek met een team van 3 personen een volledige Service Excellence audit, waarbij alle 9 bouwstenen van het door de EU gehanteerde model voor uitstekende dienstverlening de revue zijn gepasseerd. Een combinatie van document-analyse (beleidsplannen, procesbeschrijvingen en rapportages), interviews met management en medewerkers en onderzoek onder klanten werd benut om te komen tot evenwichtige en betrouwbare oordelen over elke bouwsteen. Het geheel is aan de het managementteam teruggekoppeld, voorzien van adviezen ten aanzien van de haalbaarheid van de geformuleerde ambitie en de daarvoor benodigde stappen.

WIL JE MEER HIEROVER WETEN?

Wil je snel diepgaand en concreet inzicht in waar jouw organisatie staat als het gaat om Service Excellence? Wil je weten wat je kunt doen om te groeien en waar je het eerst moet verbeteren?

Neem contact op met ons of maak een belafspraak.

MAAK EEN AFSPRAAK

Vul je gegevens in en we nemen snel contact op!

Ga naar de inhoud