Evelien Dieleman

Consumentengedrag en de filosofie achter merken doen haar hart sneller kloppen. Evelien wil weten waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze fan zijn van een merk of bedrijf of deze juist afkraken. Ze helpt bedrijven om inzicht te krijgen in wat er leeft bij klanten. Deze inzichten en een verdergaand empathisch denkvermogen is namelijk de basis om een klantgerichte organisatie te zijn en te worden.

Met deze diepgewortelde interesse en haar verlangen om daar de vinger achter te krijgen, begon ze haar carrière als research consultant bij SAMR en Tevreden.nl. Ze werkte voor diverse A-merken binnen de branches energie, fmcg, (online) retail, leisure, telecom en verzekeringen.

Maar het blijft niet bij insights. Evelien werkt nu als zelfstandig professional voor TrendCult en biedt naast insights ook foresights. Inzichten zijn het fundament, maar om verder te komen als organisatie moet je ook foresights begrijpen. Ze verrijkt klantinzichten door bedrijven een voorstelling (geen voorspelling) van de toekomst te geven. Meten is niet alles weten, het rijkt veel verder.

Neem voor meer informatie contact op met Evelien (evelien@trendcult.nl of 06 10 17 56 74).

Auteur(s)
Top