Ben ik jouw favoriete strip-held?

H3ROES gaat strippen en we doen allemaal mee. Nee, vrees niet…we gaan niet strippen in de zin van de Full Monty. Eerder een beetje in de geest van de Ghostbusters. Je kent hem vast nog wel…die mooie tune: If there’s something wrong in the neighbourhood: who are you gonna call ?! Ghostbusters !

Direct hulp, van senior professionals, die vaker met het bijltje gehakt hebben. Een soort ‘Eerste Hulp Bij …’ die je snel en vakkundig helpt.

Nu zijn wij geen spokenjagers, maar wel zeer bedreven adviseurs, sparringpartners, coaches en trainers op het gebied van klantgerichtheid en ondernemen met impact. Op dat vlak willen er overigens ook nogal eens spoken ronddolen in organisaties of in ieder geval urgente vraagstukken oppoppen waarop eigenlijk liever nog gisteren dan vandaag een antwoord wordt geformuleerd. En dan wil je gewoon iemand die je snel komt helpen, zonder eerst een kennismaking, een briefing, een voorstel en een kick-off. Direct hulp, van senior professionals, die vaker met het bijltje gehakt hebben. Een soort ‘Eerste Hulp Bij …’ die je snel en vakkundig helpt.

H3ROES geeft dit concreet vorm en inhoud met haar strippenkaart-concept. Een makkelijk systeem waarbij je een kleine of grote helden-strippenkaart afneemt en daarmee altijd een hulplijn paraat hebt. Je belt de hulplijn, legt uit waar je naar op zoek bent en H3ROES zet vanuit haar coöperatieve netwerk de juiste expertise in.

Benieuwd wat je zoals op zo’n strippenkaart aan hulp zou kunnen inroepen? Check ons inspiratieboekje ‘H3ROES gaat strippen’. Hierbij alvast wat concrete vraagstukken waar de strippenkaart door andere klanten gebruikt is:

  • Customer experience: Mag het een onsje meer zijn?
  • Employee engagement: Hoe krijg ik ze ‘aan’ en ‘om’?
  • Hype of Trend: Waar gaat het naartoe?
  • Brand power: Merkidentiteit en positionering; waar kan mijn merk versterkt worden?
  • Get organised: Hoe organiseer ik marketing in mijn organisatie?
  • Persona & Customer Journey: Hoe doorlopen mijn klanten het aankoop- of gebruiksproces?
  • Serious game; Hoe moeten we samenwerken in het bedienen van de klant?
  • Can’t get no satisfaction: Hoe zet ik een (KTV) onderzoek op?
  • Voice of the Customer: Hoe leer ik goed luisteren naar mijn klant?
  • Let’s co-create: Hoe kan ik participatie voor me laten werken?
  • Goalscaping: Hoe krijg ik mijn doelen en KPI’s goed in kaart?
  • Jumping to conclusions: Wat zegt mijn onderzoek nu echt?
  • The network always wins: Hoe krijg ik verbinding met andere partijen?
  • Sustainable impact: Welke SDG’s passen bij mij?
  • Design thinking: Hoe kom ik van inzichten naar oplossingen?

We horen graag of jij, net als enkele andere H3ROES relaties, behoefte hebt om ons op ieder gewenst moment in te kunnen roepen.

Met hartelijke groet,

Ronald Provoost (ronald@H3ROES.nl; 06-55786352)

Rob Beltman (rob@H3ROES.nl; 06-24245385)

Auteur(s)
Top