H3ROES en de helden van het NNK

H3ROES en de helden van het NNK

Eind 2014 hebben 24 klantgedreven professionals (vanuit zeer diverse achtergronden) met elkaar nagedacht over de belangrijkste trends voor klantgericht ondernemen. Dit leidde tot de Klantrede 2015… een trendoverzicht dat niet onopgemerkt is gebleven. De rede werd meer dan 6.000 keer gedownload en de laatste uitzending van BNR’s klantenshow was eraan gewijd. Wie het leest wordt meteen duidelijk dat de klant veranderd is, de wereld veranderd is en dat bedrijven en ondernemers aan de vooravond staan van een nieuwe tijd.

Voor de NNK was dit aanleiding genoeg om een avond te organiseren voor haar kwaliteitsprofessionals. Rob Beltman (H3ROES) en Annerieke Donselaar (Kwaliteitskwesties) zijn met de deelnemers op zoek gegaan naar de frictie én de verbinding tussen klantgerichtheid en kwaliteitsmanagement.

Wil je meer weten? Lees het volledige artikel: Pdf-icon H3ROES en de helden van het NNK

Wil je verder nadenken of aan de slag met vernieuwende manieren om kwaliteitsmanagement vorm te geven binnen jouw organisatie, neem dan contact op met Annerieke (annerieke@kwaliteitskwesties.nl of 06 21 22 57 82) of Rob (ROB@H3ROES.NL of 06 24 24 53 85).

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)
Tags ,

Relevante berichten

Top