Activiteiten Artikelen

RESET-tour op zoek naar de Menselijke Maat

RESET-tour op zoek naar de Menselijke Maat

In de stad van Deelder, de man van “De omgeving van de mens, is de medemens”, gaan 30 deelnemers aan de RESET The World Experience tour op ontdekkingstocht naar de menselijke maat…in kleine groepen, verbonden door ongehoord sterke verhalen. De tour is een initiatief van Ruud Tompot (RESET Your Brand) en Rob Beltman (H3ROES), die

Bootcamp klantgericht veranderen voor woningcorporaties

‘De huurder als uitgangspunt bij alles wat we doen’, ‘werken vanuit klantwaarden’. Het zijn mooie beloftes die we vaak terug zien komen in plannen van corporaties. De wil om te werken vanuit de behoeftes van huurders is er bij veel corporaties. Maar zo eenvoudig is het in de praktijk vaak niet. Klantgericht werken vraagt wat

Hoe word je aantrekkelijk voor ouderen?

Consumenten van 50+ domineren in ontzettend veel sectoren niet alleen qua aantal, maar ook qua bestedingen de markt. Toch zien nog heel veel organisaties de vergrijzing van hun klantenbestand als een bedreiging, of weten ze helemaal de oudere consument niet te vinden en te binden. Seniorenexpert Edgar Keehnen (o.a. auteur van het toonaangevende marketingboek over

Word een pro in Digital Customer Experience Management

Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat

Webinar: Citymarketing in crisistijd

Ook in crisistijd is Rotterdam natuurlijk de mooiste rotstad die er is… Maar Covid-19 zorgt ook voor veel uitdagingen voor de stad, voor haar internationale en lokale ondernemers en voor iedereen die in deze wereldstad afhankelijk is van bijvoorbeeld toerisme. Wilbert Lek is directeur van Rotterdam Partners en nam je in dit webinar mee in wat deze

Webinar Marco Wolters over digitalisering

Digitale technologie bepaalt meer en meer hoe wij ons gedragen en maakt ons gedrag ook meetbaar. Dat biedt kansen, zeker omdat Generatie Z opgroeit als ‘Digital Natives’ die simpelweg verwachten dat technologie hen tijd verschaft om dingen te doen die zij echt interessant vinden. Echter, de recente en wellicht ook toekomstige gebeurtenissen in de VS wijzen

If you could RESET THE WORLD …

Even terugspoelen naar januari… Het jaar 2020 begon namelijk ontzettend boeiend. Samen met Ruud Tompot (Reset Your Brand) organiseerde H3ROES een tweetal inspiratietours onze de naam “FF Wakker Worden”. We waren, zo vonden wij, bijna onopgemerkt dit nieuwe decennium ingestrompeld. 2020 was het ‘eindpunt’ of de ‘stip op de horizon’ van veel toekomstvisies en ondernemingsplannen.

Top