Activiteiten Artikelen

Klantrede 2019

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Klantrede 2018 bij Avans

Op 22 januari kwam een bont gezelschap van klantgedreven vakidioten bijeen in het Innovatielab van de Avans Hogeschool te Breda. Vanaf 11:00 uur werd op deze inspiratieplek een diepe duik gemaakt in de verschillende deelaspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights. Na kennis te hebben genomen

Klantrede op FutureFields by Avans

Op 22 januari om 15.30 uur vond de eerste editie van een drietal nieuwe evenementen onder de vlag van FutureFields plaats, waarbij klantgericht ondernemen centraal staat. Een van de sprekers was Rob Beltman van H3ROES. Hij heeft de Klantrede 2018 gepresenteerd, die eerder op die dag in co-creatie ontstond in samenwerking met een 30-tal door

Effectief beïnvloeden van klantgericht gedrag

Hoe zorg je ervoor dat de focus op klantgerichtheid in het dagelijkse gedrag van jouw medewerkers terug te zien is? Wat is ervoor nodig om een soort ‘nieuw normaal’ te laten ontstaan waarin de normen, waarden en ambities van de organisatie op het gebied van klantgerichtheid ook iedere dag waar gemaakt worden, in ieder klantcontact? H3ROES ontwikkelde

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Hospitality expert sessie

Hospitality expert sessie met H3ROES

Monique van den Heuvel verzorgde voor H3ROES een expert sessie op het gebied van hospitality…of gewoon in het goed Nederlands: gastvrijheid. Monique is als H3ROES-lid af en toe blij, maar af en toe ook niet met haar typische hospitality achtergrond. Hospitality wordt namelijk vaak geassocieerd met de horeca, maar de ‘hospitality mentality’ is veel breder

Kracht van cocreatie: Klantrede 2017 (video)

De Klantrede 2017 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Kasteel Woerden. Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te

Top