Activiteiten Artikelen

Marketing Troonrede 2019

Marketing Troonrede 2019

Op dinsdag 24 september is een belangrijke jaarlijkse traditie voortgezet: de voordracht van de Marketing Troonrede door een respectabele vakgenoot. Dit gebeurde tijdens een event vol inspiratie en reflectie, al dan niet in de vorm van een pittig debat over de stand en de toekomst van het marketingvak. De Marketingtroonrede 2019 gaat over het maken

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

ONTDEK HOE GOED DOEN (NOG) BETER KAN Als je als organisatie een belangrijke bijdrage aan onze maatschappij mag en kan leveren, is dat natuurlijk fantastisch. Menige commerciële organisatie is naarstig op zoek naar een hoger doel (een ‘purpose’ of ‘why’) dat meer is dan ‘zoveel mogelijk winst maken’. Als maatschappelijk ondernemer in de zorg- en

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Klantrede 2018 bij Avans

Op 22 januari kwam een bont gezelschap van klantgedreven vakidioten bijeen in het Innovatielab van de Avans Hogeschool te Breda. Vanaf 11:00 uur werd op deze inspiratieplek een diepe duik gemaakt in de verschillende deelaspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights. Na kennis te hebben genomen

Klantrede op FutureFields by Avans

Op 22 januari om 15.30 uur vond de eerste editie van een drietal nieuwe evenementen onder de vlag van FutureFields plaats, waarbij klantgericht ondernemen centraal staat. Een van de sprekers was Rob Beltman van H3ROES. Hij heeft de Klantrede 2018 gepresenteerd, die eerder op die dag in co-creatie ontstond in samenwerking met een 30-tal door

Effectief beïnvloeden van klantgericht gedrag

Hoe zorg je ervoor dat de focus op klantgerichtheid in het dagelijkse gedrag van jouw medewerkers terug te zien is? Wat is ervoor nodig om een soort ‘nieuw normaal’ te laten ontstaan waarin de normen, waarden en ambities van de organisatie op het gebied van klantgerichtheid ook iedere dag waar gemaakt worden, in ieder klantcontact? H3ROES ontwikkelde

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Top