Activiteiten Artikelen

Webinar Coöperatief Ondernemen met Jasper Klapwijk

Kijk dit webinar uit de reeks klantgericht Maatschappelijk Ondernemen van H3ROES i.s.m. CustomerTalk terug. Te gast was Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen. Jasper heeft in veel gemeenten en voor diverse organisaties coöperatieve samenwerkingsvormen tot stand en tot wasdom helpen komen! Hij deelde tips uit zijn praktijk over hoe je effectief klanten in hun rol als burger,

De ins & outs van coöperatief ondernemen

Wekelijks organiseert H3ROES in samenwerking met CustomerTalk webcasts die nieuwe invalshoeken en inzichten geven om succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol te ondernemen. Op 1 december was het onderwerp van de 45 minuten durende sessie ‘coöperatief ondernemen’, met Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen als gastspreker. Niet vóór de klant, maar met de mens Jasper heeft in

Webinar dinsdag a.s. met Ruud Tompot

Wat is er nodig voor een goede RESET na Coronatijd? Wie kun je dat nu beter vragen dan één van de initiatiefnemers van Reset The World, namelijk Ruud Tompot. Hij zag half maart zijn bloeiende praktijk als ‘reisleider naar inspirerende en onbekende bestemmingen’ instorten. Alle tours door heel Europa werden afgelast, want met 30 of

Wekelijks webinar: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen

We zijn al goed onderweg met onze wekelijkse serie webinars over klantgericht Maatschappelijk Ondernemen. Op 17 november beten Ronald Provoost en Rob Beltman het spits af met een webinar over ‘de nieuwe Treacy & Wiersema’. Zij hebben daarmee het bredere denkkader voor deze webinarreeks neergezet. Op 24 november volgde een energiek webinar met Milo Berlijn over

Zet die marketeers op straat!

In het vakblad MarketingTribune ging het in januari maar weer eens over de positie van marketing in de organisatie. De één vindt het onontkoombaar dat de Chief Marketing Officer de stem van de klant vertegenwoordigt en het merk bewaakt in de directiekamer, de ander meent juist dat dat een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van ieder directie-

Marketing Troonrede 2019

Op dinsdag 24 september is een belangrijke jaarlijkse traditie voortgezet: de voordracht van de Marketing Troonrede door een respectabele vakgenoot. Dit gebeurde tijdens een event vol inspiratie en reflectie, al dan niet in de vorm van een pittig debat over de stand en de toekomst van het marketingvak. De Marketingtroonrede 2019 gaat over het maken

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

ONTDEK HOE GOED DOEN (NOG) BETER KAN Als je als organisatie een belangrijke bijdrage aan onze maatschappij mag en kan leveren, is dat natuurlijk fantastisch. Menige commerciële organisatie is naarstig op zoek naar een hoger doel (een ‘purpose’ of ‘why’) dat meer is dan ‘zoveel mogelijk winst maken’. Als maatschappelijk ondernemer in de zorg- en

Top