Activiteiten Artikelen

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij (video)

Klantrede 2016: de verwarring voorbij (video)

De Klantrede 2016 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Slot Zuylen. Ter voorbereiding is aan 44 professionals met elk een eigen achtergrond in klantgerichtheid gevraagd input te leveren op het gebied van klantbeleving, professionele uitdagingen uit hun praktijk en maatschappelijke trends op het vlak van klantgericht ondernemen. Deze zijn in een interactief

Succesvol innoveren

Webinar Succesvol innoveren vanuit klantbelang

Succesvol innoveren is een uitdaging, helemaal als dit ook nog eens vanuit klantbelang zou moeten. Dinsdagavond 17 november gingen Gerard Struijf en Hanno de Schipper daarom met deelnemers van het webinar Succesvol innoveren door klantbelang in discussie over het succesvol ontwerpen en implementeren van goede ideeën in organisaties. Dit webinar werd door deelnemers gemiddeld gewaardeerd

Strategisch klantwaarde management

Webinar Winnen op waarde

Winnen op waarde Het liefst concurreren organisaties om de gunsten van klanten op basis van toegevoegde waarde en niet op prijs. Prijsconcurrentie eet namelijk direct de marge op en kan zomaar zorgen voor verliesgevende klantrelaties. Er ligt dus een duidelijk verband tussen waarde van en waarde voor de klant. Als een organisatie zich niet kan

Adobe, hoezo Adobe

Adobe, hoezo Adobe?

Op 24 augustus kwam Adobe langs bij H3ROES om te vertellen over de transitie die ze de laatste jaren doorgemaakt hebben van ‘pakketverkoper’ naar een organisatie die klanten helpt om gepersonaliseerde, relevante en ‘real-time’ informatie aan te bieden. De vraag die centraal stond: waar zit de synergie tussen Adobe en H3ROES? Dit werd al gauw

Webinar klantgericht werken dankzij persona

Webinar Klantgericht werken dankzij persona

Op 14 september organiseerde H3ROES samen met Persona Company het webinar “Klantgericht werken dankzij Persona’s”. Het webinar werd voornamelijk door de praktische insteek en vele goede voorbeelden zeer goed gewaardeerd met een score van 4,3 uit 5. Deelnemers van het live webinar gaven aan dat ze de waarde van Persona’s veel beter begrijpen en inzien dat je

De klant als kompas - deel I

Webinar De klant als kompas – deel 1

Onlangs organiseerde H3ROES alweer haar derde H3ROES Academy webinar. De online sessies zijn bedoeld om Nederland te inspireren klantgerichter te ondernemen en behandelen telkens nieuwe onderwerpen vanuit meerdere invalshoeken. Eerder werd Dienstbaarheid vanuit de invalshoek van hospitality en leiderschap behandeld, vervolgens werd het maken van een ‘major sale’ belicht vanuit marketing en sales perspectief. Op

Top