Activiteiten Artikelen

Partnership

Webinar Making the Major Sale

Webinar Making the Major Sale

Op 20 april 2015 organiseerde H3ROES een webinar over het maken van een major sale. Elk bedrijf kent ze wel, die mooie grote klant waar je heel veel voor over hebt om die te houden, waar je zelfs meer voor wilt betekenen of die je graag wilt (terug) winnen. Hoe ga je als organisatie hiermee

Dienstbaarheid

Webinar Dienstbaarheid

Op 23 maart 2015 organiseerde H3ROES een webinar over het thema Dienstbaarheid. Dienstbaarheid heeft bijna iets religieus en zweverigs, voor anderen misschien iets nederigs. In het webinar is te zien dat het alles behalve zweverig en nederig is als Monique van den Heuvel en Arlette Bout het onderwerp beetpakken, samen met hun special guest Wendy Freriks van

H3ROES RESET in Rotterdam

H3ROES RESET in Rotterdam

12 maart stond bij de meeste H3ROES al dikgedrukt in de agenda. Al tijdens het samenstellen van de Klantrede 2015 eind vorig jaar had Ruud Tompot, eigenaar van RESET your Brand, H3ROES uitgenodigd om met hem op de fiets de meest vooruitstrevende bedrijfsconcepten van Rotterdam te gaan ontdekken. Nadat de groep bijeenkwam in “De Huiskamer”, ook al

H3ROES ALV

H3ROES ALV: welkom aan 11 nieuwe leden

H3ROES is een coöperatie en heeft vanuit die vorm dus regelmatig vergaderingen met haar leden. Maar de bijeenkomst op 9 maart 2014 was extra bijzonder en het vermelden waard. Decor was het kantoor van de Caldera Group, specialisten in Shared Marketing. Deze jonge en hard groeiende organisatie zorgt op een slimme wijze voor de invulling

Klantrede 2015

De klantrede 2015: verbinden of verliezen

Op woensdagmiddag 10 december hebben meer dan 20 professionals, allen helden op het gebied van klantgericht ondernemen, hun krachten gebundeld om de klantrede 2015 op te stellen. Het is daarmee het resultaat van een unieke samenwerking tussen specialisten, die ieder op hun eigen vakgebied Nederlandse organisaties in profit en not-for-profit sectoren helpen om klantgerichter te

H3ROES Academy

H3ROES Academy

Nederland klantgerichter maken start met bewustwording. H3ROES bezit een schat aan kennis over klantgericht ondernemen en die kennis delen we met de buitenwereld via de H3ROES Academy, een open online leerprogramma waarin we de ‘next practices’ op het gebied van klantgericht ondernemen laten zien. Wil je dat we een webinar over klantgerichtheid organiseren speciaal voor

Kasteel Woerden

H3ROES Connect

Twee keer per jaar organiseert H3ROES haar eigen Connect Event. Een bijeenkomst voor alle bestaande en toekomstige leden van H3ROES waarbij we ons samen buigen over Klantgericht Nederland. De eerste H3ROES connect resulteerde in de totstandkoming van De Klantrede 2015, een co-productie van 23 helden over de trends op het gebied van klantgerichtheid. H3ROES Connect events

Top