Leden Artikelen

De kracht van JOY: zo wordt je wél gehoord!

De kracht van JOY: zo wordt je wél gehoord!

Rianne Klein Geltink stond ooit aan de wieg van H3ROES. Van de 3 H’s. (Hoofd, Hart en Handen), was Rianne toch vooral van de handen: let’s get shit done! Een zoektocht naar de hart-kant bracht haar via Australië en Bali dichter bij zichzelf en voedde haar ambitie om te spreken over en werken aan JOY!

De kracht van Kunst is communicatie!

De titel van dit artikel is zomaar één van de mooie statements die langskwam in de webcast van H3ROES over Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen, die in samenwerking met CustomerTalk georganiseerd wordt. Iedere week is er een gratis gelegenheid om in 45 minuten inspiratie en tips op te doen, op het snijvlak van klantgerichtheid, maatschappelijke impact maken

Webinar Marco Wolters over digitalisering

Digitale technologie bepaalt meer en meer hoe wij ons gedragen en maakt ons gedrag ook meetbaar. Dat biedt kansen, zeker omdat Generatie Z opgroeit als ‘Digital Natives’ die simpelweg verwachten dat technologie hen tijd verschaft om dingen te doen die zij echt interessant vinden. Echter, de recente en wellicht ook toekomstige gebeurtenissen in de VS wijzen

Webinar met Reset The World

Wat is er nodig voor een goede RESET na Coronatijd? Wie kun je dat nu beter vragen dan één van de initiatiefnemers van Reset The World, namelijk Ruud Tompot. Hij zag half maart zijn bloeiende praktijk als ‘reisleider naar inspirerende en onbekende bestemmingen’ instorten. Alle tours door heel Europa werden afgelast, want met 30 of

Webinar Coöperatief Ondernemen met Jasper Klapwijk

Kijk dit webinar uit de reeks klantgericht Maatschappelijk Ondernemen van H3ROES i.s.m. CustomerTalk terug. Te gast was Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen. Jasper heeft in veel gemeenten en voor diverse organisaties coöperatieve samenwerkingsvormen tot stand en tot wasdom helpen komen! Hij deelde tips uit zijn praktijk over hoe je effectief klanten in hun rol als burger,

De ins & outs van coöperatief ondernemen

Wekelijks organiseert H3ROES in samenwerking met CustomerTalk webcasts die nieuwe invalshoeken en inzichten geven om succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol te ondernemen. Op 1 december was het onderwerp van de 45 minuten durende sessie ‘coöperatief ondernemen’, met Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen als gastspreker. Niet vóór de klant, maar met de mens Jasper heeft in

Video: webinar Gastvrijheid met Milo Berlijn

Kijk dit webinar uit de reeks klantgericht Maatschappelijk Ondernemen van H3ROES i.s.m. CustomerTalk terug. Te gast was Milo Berlijn, trainer, coach en cabaretier op het gebied van gastvrijheid. Het belang van houding en gedrag stond voorop en Milo vertelde honderduit over zijn ervaringen met het stimuleren van meer klantgericht en gastvrij gedrag, met humor en

Top