Leden Artikelen

Webinar Coöperatief Ondernemen met Jasper Klapwijk

Kijk dit webinar uit de reeks klantgericht Maatschappelijk Ondernemen van H3ROES i.s.m. CustomerTalk terug. Te gast was Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen. Jasper heeft in veel gemeenten en voor diverse organisaties coöperatieve samenwerkingsvormen tot stand en tot wasdom helpen komen! Hij deelde tips uit zijn praktijk over hoe je effectief klanten in hun rol als burger,

De ins & outs van coöperatief ondernemen

Wekelijks organiseert H3ROES in samenwerking met CustomerTalk webcasts die nieuwe invalshoeken en inzichten geven om succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol te ondernemen. Op 1 december was het onderwerp van de 45 minuten durende sessie ‘coöperatief ondernemen’, met Jasper Klapwijk van bureau Kantelingen als gastspreker. Niet vóór de klant, maar met de mens Jasper heeft in

Video: webinar Gastvrijheid met Milo Berlijn

Kijk dit webinar uit de reeks klantgericht Maatschappelijk Ondernemen van H3ROES i.s.m. CustomerTalk terug. Te gast was Milo Berlijn, trainer, coach en cabaretier op het gebied van gastvrijheid. Het belang van houding en gedrag stond voorop en Milo vertelde honderduit over zijn ervaringen met het stimuleren van meer klantgericht en gastvrij gedrag, met humor en

Wekelijks webinar: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen

We zijn al goed onderweg met onze wekelijkse serie webinars over klantgericht Maatschappelijk Ondernemen. Op 17 november beten Ronald Provoost en Rob Beltman het spits af met een webinar over ‘de nieuwe Treacy & Wiersema’. Zij hebben daarmee het bredere denkkader voor deze webinarreeks neergezet. Op 24 november volgde een energiek webinar met Milo Berlijn over

De moderne Triple Play van ondernemen

Een al oud, maar nog steeds veel gehanteerd model voor het bepalen van strategische focus is dat van Michael Treacy en Fred Wiersema, afkomstig uit hun boek ‘The Discipline of Market Leaders’  uit 1995. Volgens hen moeten bedrijven kiezen om te excelleren in 1 van 3 disciplines: Customer Intimacy, Operational Excellence of Product Leadership.  H3ROES verzorgt

Laat je klantvisie vliegen  (van beleid naar beweging) 

Er zijn veel organisaties die al beschikken over een klantvisie maar  in de praktijk niets zien veranderen. Hiervoor zijn uiteraard verschillende  oorzaken  aan te wijzen die variëren van leiderschap, tot een niet inspirerende visie, het ontbreken van de juiste vaardigheden en structuur  etcetera.    In de praktijk zien wij dat het meestal stuk loopt op de  concrete doorvertaling naar de customer journey  van de klant  en de  concrete

Waar staat H3ROES nu eigenlijk voor?

De H3 in de naam H3ROES staat voor  Hart, Hoofd en Handen. Oftewel slimme oplossingen. Met passie en ‘geen woorden maar daden’ ondersteunen wij onze klanten zodat zij meer Klantgericht Maatschappelijke  Impact kunnen maken. In onze ogen bestaat deze Klantgerichte Maatschappelijke Impact uit een combinatie van  echte impact, ultieme klankgerichtheid  en een gezond businessmodel.     Een nadere uitwerking van dit model is elders terug te lezen op onze website.

Top