Leden Artikelen

Leer te floppen!

Leer te floppen!

Hoe maak je als organisatie een echte ‘quantum leap’ als het gaat om klantgerichtheid? Hoe verbeter je jouw dienstverlening niet van een 7.2 naar een 7.4 gemiddeld, maar maak je echt de stap naar de champions league met een dikke 8.5 en grotendeels enthousiaste klanten? Dat is de vraag die steeds meer opdrachtgevers stellen, want

Klantrede 2018

Op maandag 22 januari heeft een divers gezelschap van ruim 30 professionals samen de H3ROES klantrede opgesteld. De kernwaarden van H3ROES, namelijk verbinden, vernieuwen en waarmaken, kwamen wederom samen in een programma waarbij kennis en ervaring uit diverse sectoren en diverse expertises werd gebundeld. Dat leidde tot nieuwe inzichten en een concreet eindresultaat dat we

Klantrede 2018 bij Avans

Op 22 januari kwam een bont gezelschap van klantgedreven vakidioten bijeen in het Innovatielab van de Avans Hogeschool te Breda. Vanaf 11:00 uur werd op deze inspiratieplek een diepe duik gemaakt in de verschillende deelaspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights. Na kennis te hebben genomen

Rob Beltman

Rob Beltman helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken markt- en klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en hands-on begeleiding en training. Zijn overtuiging: klantgericht werken vraagt om ontorganiseren! Muurtjes afbreken, vanuit heldere ambities verbinden en mensen ruimte geven om echt waardevol werk te doen. Natuurlijk

Ronald Provoost

Ronald Provoost

Ronald Provoost helpt organisaties al meer dan 20 jaar bij het in kaart brengen van enerzijds marktontwikkelingen en anderzijds de visies van medewerkers, klanten en stakeholders. Dit allemaal met het doel dat klanten hun beleidsbeslissingen op optimale informatie kunnen nemen. Hij heeft dit voorheen onder andere gedaan vanuit USP Marketing Consultancy dat hij in 1993

Baukje Stam

Baukje Stam

Ken je klanten! Dat is de tweede natuur van Baukje Stam. Praat je wel eens met ze? Ben je echt geïnteresseerd in ze? Neem je ze serieus? Deze marketingstrateeg is van oorsprong socioloog en marktonderzoeker, dat verklaart dat zij altijd oog heeft voor de klant. De afgelopen 15 jaar heeft zij vele organisaties ondersteund met

Jan-Willem Hoogeweegen

Jan-Willem Hoogeweegen

Jan-Willem Hoogeweegen krijgt en geeft energie wanneer een organisatie of merk naar een nieuwe fase geleid wordt. Hierbij spelen veranderende klantwensen een centrale rol. Jan-Willem is van dienst bij het ontwikkelen van een heldere en gedragen visie en strategie en bij het vertalen daarvan naar concrete activiteiten en projecten. Jan-Willem heeft brede ervaring en interesses:

Willem van Putten

Willem van Putten

Willem van Putten heeft veel bedrijven geholpen op het pad van commercial excellence, zowel grote multinationals als kleine lokale bedrijven. Ook hierbij staat klantgerichtheid centraal: ga in de schoenen van je klant staan en help hem verder met de externe- en interne koppijndossiers en uitdagingen. Hij deed dit zowel vanuit de rol als algemeen of

Top