Leden Artikelen

Doe eens gek!

Doe eens gek!

Zojuist rondde ik een bestelling af op een e-commerce website. En ik zit nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. Waarom? Ik kreeg de meest belachelijk waanzinnige bevestigingsmail van het bedrijf, Geekhoodies, waar ik een sweater heb besteld. Noem het gek, maar ik moet daar even om lachen. Zeker als je de geanimeerde gif

Evelien Dieleman

Consumentengedrag en de filosofie achter merken doen haar hart sneller kloppen. Evelien wil weten waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze fan zijn van een merk of bedrijf of deze juist afkraken. Ze helpt bedrijven om inzicht te krijgen in wat er leeft bij klanten. Deze inzichten en een verdergaand empathisch denkvermogen is

Alexander Singewald

Singewald Consultants Group BV adviseert bij complexe juridische en managementvraagstukken. daarbij richten wij ons vooral op vraagstukken, nationaal en internationaal, met betrekking tot wet en regelgeving over gebruik en bescherming van klant en personeelsgegevens. Dat doet zij primair binnen de gebieden van direct/database marketing, marktonderzoek, e–commerce en sales promotion. De vakgebieden waarbinnen de mede-H3ROES excelleren.

Rob de With

Als Rob je organisatie binnenstapt weet je een ding zeker. Het gaat veranderen. Deze creatieve marketeer, ondernemer en verbinder, is specialist in het innoveren van bestaande businessmodellen. Uitdagend en concreet. Snel denkend, zonder de visie van de organisatie uit het oog te verliezen. Vertalen van macro economische trends naar een nieuwe day-to-day business. En natuurlijk

Ronald Provoost

Ronald Provoost

Ronald Provoost helpt organisaties al meer dan 20 jaar bij het in kaart brengen van enerzijds marktontwikkelingen en anderzijds de visies van medewerkers, klanten en stakeholders. Dit allemaal met het doel dat klanten hun beleidsbeslissingen op optimale informatie kunnen nemen. Hij heeft dit voorheen onder andere gedaan vanuit USP Marketing Consultancy dat hij in 1993

Mark Verver

Mark Verver

Klantgericht ondernemen is volgens Mark Verver niets anders dan het verlangen om ‘van waarde te willen zijn’. Om een klant van waarde te zijn is het belangrijk om te weten wat je eigen waarde is als keten, team en individu. Mark z’n persoonlijke missie is het inspireren van mensen om hun volledige potentieel te ontdekken

Arlette Bout

Arlette Bout

Klantgericht ondernemen begint met leiderschap en luisteren naar de behoeften van je medewerkers. “Employees first, customers second” zou de focus van de leider van een organisatie moeten zijn. Arlette Bout is gespecialiseerd in dienend leiderschap. Samen met Eric Stecher (ook H3ROES lid) is zij oprichter/eigenaar van het Nederlands Instituut voor Servant Leadership (NIVSL). Zij helpt

Annette Schenk

Annette Schenk

Annette Schenk voelt zich thuis als leidinggevende in een team waarin samenwerking, continue verbeteren en vernieuwing belangrijk zijn. Ze haalt het beste in teams naar boven door aandacht, geloof in unieke talenten, betrokkenheid en passie. Kernwoorden in haar team zijn eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid. Annette’s manier van werken wordt gekenmerkt door: binden en enthousiasmeren, overtuigen

Top