Leden Artikelen

Hoe word ik een leuke extremist?!

Hoe word ik een leuke extremist?!

Interview met Danielle de Jonge, door Rob Beltman Misschien heb je je al laten verleiden door haar boek “Verleid de klant”, of door “Human2Human: de nieuwe klantrelatie”. Als je dat laatste boek ter harte nam, dan heb je haar mogelijk ‘live’ ontmoet bij één van haar vele trainingen of toen ze voor haar nieuwste boek

Klantherkenning 3.0 … niets nieuws onder de zon

Eén van de eerste geboden van klantgerichtheid is ‘ken uw klant’. Weet wie je klant is, onthoud zijn of haar wensen en verwachtingen en bouw daardoor zodanig veel kennis en ervaring op dat concurrenten, die niet hebben kunnen leren van klantinteractie, nooit een evengoed of zelfs beter aanbod of service kunnen bieden. Treacy & Wiersema

Meer Maatschappelijke impact maken

 1. Waarom Je ziet een verandering in de maatschappij waarbij vanuit het ene uiterste commerciële ondernemingen en het andere uiterste goede doelen (met daarin tussen in o.a. (lokale) overheden en maatschappelijke initiatieven) steeds meer naar elkaar toe groeien. Ondernemingen nemen steeds meer hun verantwoordelijkheid en goede doelen of not-for-profits moeten steeds bedrijfsmatiger gaan opereren. Wanneer naar

Weet wat je meet: van klantvisie naar KPI

Bij veel organisaties is klantgerichtheid een kernwaarde of een strategisch speerpunt. Er worden programma’s ontwikkeld om de klantprestaties te borgen of verbeteren en er is geen zichzelf respecterend bedrijf meer dat niet iets aan meting van klantwaardering doet. Natuurlijk hoort de NPS daarbij als belangrijke maatstaf gehanteerd te worden. Het is een Key Performance Indicator

Klantgericht bouwen en ontwikkelen bij Heijmans

Heijmans heeft zich, net als de rest van bouwend Nederland, door een behoorlijk roerige  periode heen geworsteld. Een periode die duidelijk maakte dat niets zo onzeker is als de toekomst en de  oude dynamiek in de ontwikkeling en exploitatie van vastgoed te weinig markt- en klantgericht was. Heijmans Wonen heeft H3ROES daarom gevraagd haar te helpen

Rob de With is met ATWORKSOLUTIONS one of the H3ROES

ATWORKSOLUTIONS.   Onze werkwijze is co-creatief. We geven graag uitleg wat we doen en hoe we impact maken. Onderstaand een verslag van een laats gehouden interview met Rob de With. Geniet er van! Wat kenmerkt jou als persoon? Rob: Ik ben verbinder, ondernemer, marketeer en disrupter. Docent voel ik me niet, ben meer een coach, en

Rob Beltman

Rob Beltman helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken markt- en klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en hands-on begeleiding en training. Zijn overtuiging: klantgericht werken vraagt om ontorganiseren! Muurtjes afbreken, vanuit heldere ambities verbinden en mensen ruimte geven om echt waardevol werk te doen. Natuurlijk

Ronald Provoost

Ronald Provoost

Ronald Provoost helpt organisaties al meer dan 20 jaar bij het in kaart brengen van enerzijds marktontwikkelingen en anderzijds de visies van medewerkers, klanten en stakeholders. Dit allemaal met het doel dat klanten hun beleidsbeslissingen op optimale informatie kunnen nemen. Hij heeft dit voorheen onder andere gedaan vanuit USP Marketing Consultancy dat hij in 1993

Top