H3ROES Artikelen

FMN Bijeenkomst Hospitality Klantrede 2016

FMN Bijeenkomst Hospitality Klantrede 2016

H3ROES is uitgenodigd door FMN voor een gastcollege over de Klantrede 2016. Gerard Struijf heeft een echte heldenprestatie geleverd door last minute een sessie van Rob Beltman (die ziek was) over te nemen voor de Hospitality Community van FMN. De Klantrede stond centraal en is met de leden geduid en verdiept. Met de 23 tips zijn

Hospitality expert sessie

Hospitality expert sessie met H3ROES

Monique van den Heuvel verzorgde voor H3ROES een expert sessie op het gebied van hospitality…of gewoon in het goed Nederlands: gastvrijheid. Monique is als H3ROES-lid af en toe blij, maar af en toe ook niet met haar typische hospitality achtergrond. Hospitality wordt namelijk vaak geassocieerd met de horeca, maar de ‘hospitality mentality’ is veel breder

Alexander Singewald

Singewald Consultants Group BV adviseert bij complexe juridische en managementvraagstukken. daarbij richten wij ons vooral op vraagstukken, nationaal en internationaal, met betrekking tot wet en regelgeving over gebruik en bescherming van klant en personeelsgegevens. Dat doet zij primair binnen de gebieden van direct/database marketing, marktonderzoek, e–commerce en sales promotion. De vakgebieden waarbinnen de mede-H3ROES excelleren.

Kracht van cocreatie: Klantrede 2017 (video)

De Klantrede 2017 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Kasteel Woerden. Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij

Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij (video)

De Klantrede 2016 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Slot Zuylen. Ter voorbereiding is aan 44 professionals met elk een eigen achtergrond in klantgerichtheid gevraagd input te leveren op het gebied van klantbeleving, professionele uitdagingen uit hun praktijk en maatschappelijke trends op het vlak van klantgericht ondernemen. Deze zijn in een interactief

Wie zijn H3ROES

H3ROES stelt zich voor

H3ROES is een coöperatieve vereniging van professionals die samen de ambitie hebben om Nederland klantgerichter maken. Het zijn specialisten, op gebieden die sterk met klantgericht ondernemen te maken hebben, zoals onder meer marketing, sales, HR en leiderschap. Met Hart, Hoofd en Handen komen we elke dag een stukje dichter bij deze ambitie. Door te dromen, denken

Succesvol innoveren

Webinar Succesvol innoveren vanuit klantbelang

Succesvol innoveren is een uitdaging, helemaal als dit ook nog eens vanuit klantbelang zou moeten. Dinsdagavond 17 november gingen Gerard Struijf en Hanno de Schipper daarom met deelnemers van het webinar Succesvol innoveren door klantbelang in discussie over het succesvol ontwerpen en implementeren van goede ideeën in organisaties. Dit webinar werd door deelnemers gemiddeld gewaardeerd

Top