H3ROES Artikelen

Wie zijn H3ROES

Wie zijn H3ROES?

Wie zijn H3ROES?

H3ROES is een coöperatieve vereniging van professionals die samen de ambitie hebben om Nederland klantgerichter maken. Het zijn specialisten, op gebieden die sterk met klantgericht ondernemen te maken hebben, zoals onder meer marketing, sales, HR, leiderschap, en ICT. H3ROES hebben elk hun alter ego. Zoals Clark Kent hebben ze hun dagelijkse identiteit waarmee zij voor

Lid worden van H3ROES

Lid worden van H3ROES?

Waarom zou je je aansluiten bij de Coöperatieve H3ROES? Nederland klantgerichter maken…dat is onze missie. We zien veel organisaties die de klant centraal willen stellen, maar ze lopen vrijwel altijd aan tegen de grenzen van de organisatie, tegen dwingende processen, tegen aanbod- en systeemdenken en tegen regeldrift. De gewenste verandering is breed en omvat HR,

Bestuur

Bestuur

H3ROES is in 2014 opgericht door Rob Beltman, Rianne Klein Geltink en Gerard Struijf. Zij vormen het bestuur van H3ROES. Wil je meer weten over H3ROES klik dan hier. Nieuwsgierig? Neem contact met ons op voor een inspirerend gesprek (info@H3ROES.nl of 0348 74 56 09)! Bel ons Mail ons   Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang

Klantrede 2015

De klantrede 2015: verbinden of verliezen

Op woensdagmiddag 10 december hebben meer dan 20 professionals, allen helden op het gebied van klantgericht ondernemen, hun krachten gebundeld om de klantrede 2015 op te stellen. Het is daarmee het resultaat van een unieke samenwerking tussen specialisten, die ieder op hun eigen vakgebied Nederlandse organisaties in profit en not-for-profit sectoren helpen om klantgerichter te

H3ROES Academy

H3ROES Academy

Nederland klantgerichter maken start met bewustwording. H3ROES bezit een schat aan kennis over klantgericht ondernemen en die kennis delen we met de buitenwereld via de H3ROES Academy, een open online leerprogramma waarin we de ‘next practices’ op het gebied van klantgericht ondernemen laten zien. Wil je dat we een webinar over klantgerichtheid organiseren speciaal voor

Rianne Klein Geltink quote

Rianne Klein Geltink

De passie van Rianne Klein Geltink ligt voornamelijk op het vlak van het echt waarmaken van klantgedreven ambities. Vaak blijft het steken bij mooie management plannen. Maar echt waarde creëren voor je klanten door klantgedreven te zijn vraagt meer dan een visie en een beleidsstuk. Wat gaan uw medewerkers morgen nou anders doen? Hoe begeleiden we

Kasteel Woerden

H3ROES Connect

Twee keer per jaar organiseert H3ROES haar eigen Connect Event. Een bijeenkomst voor alle bestaande en toekomstige leden van H3ROES waarbij we ons samen buigen over Klantgericht Nederland. De eerste H3ROES connect resulteerde in de totstandkoming van De Klantrede 2015, een co-productie van 23 helden over de trends op het gebied van klantgerichtheid. H3ROES Connect events

H3ROES; waarom eigenlijk?

H3ROES: waarom eigenlijk?

Wij krijgen natuurlijk vaak de vraag waarom wij voor ‘haa-drie-roes’ als naam hebben gekozen. Dat antwoord is eigenlijk best simpel: het voelde meteen goed! Toch zit er meer achter die naam. Het staat symbool voor wie we zijn en willen zijn, wat we doen en hoe we dat doen. Het is ons ‘power statement’ en

Top