Handen Artikelen

Klantrede 2019

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Geoptimaliseerde informatievoorziening sociaal Domein Veenendaal in 24 uur

De gemeente Veenendaal wilde de informatievoorziening en dienstverlening richting inwoners optimaliseren. De volgende thema’s waren hierbij van belang: Welzijn Wijkgericht werken Eigenaarschap Inspraak Toegang De gemeente wilde met betrekking tot deze thema’s inzicht verkrijgen in de wensen van verschillende doelgroepen inwoners over hoe en waar zij informatie willen krijgen en hoe zij verder geholpen willen

Op een vernieuwende klantgerichte wijze in contact met uw klant

Iedereen is 24/7 connected met zijn mobiel. Om relevant te blijven is het voor organisaties cruciaal om goed te luisteren naar hun doelgroep (klanten, inwoners, donateurs, leden,….). Tot voor kort werd hiertoe een beroep gedaan op traditionele marktonderzoekbureaus. Dergelijke bureaus zijn echter onvoldoende meegegaan met mobiele ontwikkelingen, waardoor bedrijven steeds meer moeite hebben om heel

Hoe kan ik de seniorendoelgroep blij maken

Organisaties hebben met veel uitdagingen te maken die onder andere veroorzaakt worden door toenemende digitalisering, maatschappelijke veranderingen, andere samenwerkingsverbanden, klanten die andere en meer eisen stellen etc. Tot ongeveer 2040 worden we wereldwijd geconfronteerd met een demografische aardverschuiving met een duidelijke conclusie: “Wie de ouderen heeft, die heeft de toekomst.” Sinds 2019 is meer dan

Samen de toekomst in kijken: Stadsvisie

H3ROES heeft het afgelopen jaar de gemeente Beverwijk ondersteund met het ontwikkelen van een visie van en voor de stad. Het projectteam werd geleid door Ronald Provoost en rob Beltman, maar meerdere H3ROES hebben hieraan bijgedragen. De startvraag was: “Hoe kunnen we komen tot een zo breed mogelijk samengesteld beeld van alle trends en ontwikkelingen

Klantreis helden H3ROES

De reis van een held

Niet veel mensen zien zichzelf als held. Maar als je naar klassieke heldenverhalen en mythes kijkt, ontdek je dat het vaak de meest normale mensen zijn die zich tot held ontpoppen. Het is een soort ‘roeping’, die je pas ontdekt na een lange reis. Na meermalen met jezelf geconfronteerd te zijn en daardoor ontdekt te

Webinar Seniorvriendelijke gemeenten

Hierbij het webinar over seniorvriendelijke gemeenten wat vooral bedoeld is voor beleidsmakers die zich op ouderen richten. Dit webinar bevat een presentatie volgen van Pieter Paul Verheggen (directeur Motivaction) over zaken die senioren in hun gemeente belangrijk vinden om daar prettig oud te kunnen worden. Hij is tijdens het webinar stevig aan de tand gevoeld

Effectief beïnvloeden van klantgericht gedrag

Hoe zorg je ervoor dat de focus op klantgerichtheid in het dagelijkse gedrag van jouw medewerkers terug te zien is? Wat is ervoor nodig om een soort ‘nieuw normaal’ te laten ontstaan waarin de normen, waarden en ambities van de organisatie op het gebied van klantgerichtheid ook iedere dag waar gemaakt worden, in ieder klantcontact? H3ROES ontwikkelde

Top