Handen Artikelen

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu

Zet die marketeers op straat!

In het vakblad MarketingTribune ging het in januari maar weer eens over de positie van marketing in de organisatie. De één vindt het onontkoombaar dat de Chief Marketing Officer de stem van de klant vertegenwoordigt en het merk bewaakt in de directiekamer, de ander meent juist dat dat een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van ieder directie-

Touchpoint-digitalisering: goed voor de klant?

Veel bedrijven worstelen met de vraag of het digitaliseren van bepaalde klantcontact momenten afbreuk zal doen aan de klantbeleving. Vaak hoor je bij vervanging van een persoonlijk touchpoint door een digitaal systeem nog dezelfde kritische geluiden. “Gaat het niet ten koste van het contact met de klant?” of “Is het niet puur om minder medewerkers

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

ONTDEK HOE GOED DOEN (NOG) BETER KAN Als je als organisatie een belangrijke bijdrage aan onze maatschappij mag en kan leveren, is dat natuurlijk fantastisch. Menige commerciële organisatie is naarstig op zoek naar een hoger doel (een ‘purpose’ of ‘why’) dat meer is dan ‘zoveel mogelijk winst maken’. Als maatschappelijk ondernemer in de zorg- en

Klantgericht bouwen en ontwikkelen bij Heijmans

Heijmans heeft zich, net als de rest van bouwend Nederland, door een behoorlijk roerige  periode heen geworsteld. Een periode die duidelijk maakte dat niets zo onzeker is als de toekomst en de  oude dynamiek in de ontwikkeling en exploitatie van vastgoed te weinig markt- en klantgericht was. Heijmans Wonen heeft H3ROES daarom gevraagd haar te helpen

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Top