Handen Artikelen

Doe eens gek!

Doe eens gek!

Zojuist rondde ik een bestelling af op een e-commerce website. En ik zit nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. Waarom? Ik kreeg de meest belachelijk waanzinnige bevestigingsmail van het bedrijf, Geekhoodies, waar ik een sweater heb besteld. Noem het gek, maar ik moet daar even om lachen. Zeker als je de geanimeerde gif

Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft de dienstverlening aan haar berijders via zowel de telefoon als e-mail dik op orde en ontving daarom op woensdag 3o maart haar ITO certificering. Dit is een toonaangevend keurmerk voor contactcentra, dat zowel de beleving (experience) van het klantcontact als ook de fundamenten van de klantcontact organisatie (enablers) grondig audit. Het nieuwste bestuurslid

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

In nauwe samenwerking met de Koninklijke Vereniging van Grafische Ondernemingen (KVGO) heeft Gerard Struijf van H3ROES de leergang Klantgericht Verkopen, Denken en Doen ontwikkeld. Deze training activeert managers en medewerkers binnen een organisatie tot zelfbewust klantgericht denken en doen. Door vooral zelf te ondervinden wat klantgerichtheid voor jou persoonlijk betekent, hoe je dat als team

(Meer) verkopen kun je leren

(Meer) verkopen kun je leren!

(Meer) verkopen kun je leren! Namelijk, door oprechte aandacht voor klanten te combineren met het ontwikkelen van de commerciële slagkracht van uw verkoopapparaat. In dit verkoopproces is de hamvraag in hoeverre verkopers een klantgerichte ontwikkeling hebben ondergaan en daadwerkelijk hebben geleerd van gedragspatronen tijdens het verkoopproces? Door in de spiegel te kijken, kunnen zij van

Structuur in uw verkoopproces

Structuur in uw verkoopproces

Uit verschillende onderzoeken in Europa en Amerika blijkt dat meer dan 80% van de organisaties geen gestructureerd en gestandaardiseerd verkoopproces heeft. Er is geen reden om aan te nemen dat dit cijfer in Azië heel anders ligt. Willem legt u in dit artikel uit hoe u uw verkoopproces gestructureerd en gestandaardiseerd kunt inrichten:  Structuur in

Top