Handen Artikelen

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

MASTERCLASS-REEKS: Klantgericht maatschappelijk ondernemen

ONTDEK HOE GOED DOEN (NOG) BETER KAN Als je als organisatie een belangrijke bijdrage aan onze maatschappij mag en kan leveren, is dat natuurlijk fantastisch. Menige commerciële organisatie is naarstig op zoek naar een hoger doel (een ‘purpose’ of ‘why’) dat meer is dan ‘zoveel mogelijk winst maken’. Als maatschappelijk ondernemer in de zorg- en

Klantgericht bouwen en ontwikkelen bij Heijmans

Heijmans heeft zich, net als de rest van bouwend Nederland, door een behoorlijk roerige  periode heen geworsteld. Een periode die duidelijk maakte dat niets zo onzeker is als de toekomst en de  oude dynamiek in de ontwikkeling en exploitatie van vastgoed te weinig markt- en klantgericht was. Heijmans Wonen heeft H3ROES daarom gevraagd haar te helpen

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Geoptimaliseerde informatievoorziening sociaal Domein Veenendaal in 24 uur

De gemeente Veenendaal wilde de informatievoorziening en dienstverlening richting inwoners optimaliseren. De volgende thema’s waren hierbij van belang: Welzijn Wijkgericht werken Eigenaarschap Inspraak Toegang De gemeente wilde met betrekking tot deze thema’s inzicht verkrijgen in de wensen van verschillende doelgroepen inwoners over hoe en waar zij informatie willen krijgen en hoe zij verder geholpen willen

Op een vernieuwende klantgerichte wijze in contact met uw klant

Iedereen is 24/7 connected met zijn mobiel. Om relevant te blijven is het voor organisaties cruciaal om goed te luisteren naar hun doelgroep (klanten, inwoners, donateurs, leden,….). Tot voor kort werd hiertoe een beroep gedaan op traditionele marktonderzoekbureaus. Dergelijke bureaus zijn echter onvoldoende meegegaan met mobiele ontwikkelingen, waardoor bedrijven steeds meer moeite hebben om heel

Hoe kan ik de seniorendoelgroep blij maken

Organisaties hebben met veel uitdagingen te maken die onder andere veroorzaakt worden door toenemende digitalisering, maatschappelijke veranderingen, andere samenwerkingsverbanden, klanten die andere en meer eisen stellen etc. Tot ongeveer 2040 worden we wereldwijd geconfronteerd met een demografische aardverschuiving met een duidelijke conclusie: “Wie de ouderen heeft, die heeft de toekomst.” Sinds 2019 is meer dan

Samen de toekomst in kijken: Stadsvisie

H3ROES heeft het afgelopen jaar de gemeente Beverwijk ondersteund met het ontwikkelen van een visie van en voor de stad. Het projectteam werd geleid door Ronald Provoost en rob Beltman, maar meerdere H3ROES hebben hieraan bijgedragen. De startvraag was: “Hoe kunnen we komen tot een zo breed mogelijk samengesteld beeld van alle trends en ontwikkelingen

Top