Concepten Artikelen

De 24 uur van de klant

De 24 uur … van de klant!

De 24 uur … van de klant!

Binnen 24 uur de input van uw klant vertaald in concrete acties U heeft een thema waarmee u aan de slag wilt of een proces dat u onderhanden wilt nemen. Misschien zelfs wel een visie die u wilt toetsen. Via onze 24 uur sessie is het mogelijk om de essentiële vragen te bedenken die u

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

In nauwe samenwerking met de Koninklijke Vereniging van Grafische Ondernemingen (KVGO) heeft Gerard Struijf van H3ROES de leergang Klantgericht Verkopen, Denken en Doen ontwikkeld. Deze training activeert managers en medewerkers binnen een organisatie tot zelfbewust klantgericht denken en doen. Door vooral zelf te ondervinden wat klantgerichtheid voor jou persoonlijk betekent, hoe je dat als team

Echt waarmaken

Denken vanuit de klant? Hoe doen we dat eigenlijk?

Ik kom bij veel bedrijven over de vloer zoals bouwbedrijven, zorginstellingen, leisure bedrijven, gemeentes. Allerlei bedrijven die te maken hebben met klantcontact. Ik vind het super om bij al die bedrijven aan tafel te schuiven en te praten over wat mij drijft, organiseren vanuit klantperspectief. Dat klinkt nog heel hoogover realiseer ik me terwijl ik

ken je klant

Klant in zicht maakt klantgericht

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Wie is er niet bezig om het klantgericht denken en doen binnen de organisatie te verbeteren? Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Niet alleen heeft het impact op de processen en systemen, maar natuurlijk vooral op de mensen. Hoe zorg je ervoor dat iedereen de schouders eronder zet? Je weet ongetwijfeld ook dat 50

V for Victory

V for Victory

H3ROES komt regelmatig bedrijven tegen die wel toe zijn aan een eclatante overwinning. Bedrijven die genoeg tegenslag hebben gehad in de afgelopen jaren om misschien wel verbaasd te zijn dat ze nog bestaan…dat ze hebben kunnen overleven. Maar overleven is niet genoeg. Hoe kom je vanuit een bijna verslagen positie terug in de voorsprong? Het

Toekomst klantbediening

Toekomst klantbediening

In samenwerking met KWH en Crowdale organiseerde H3ROES een webinar over de toekomst van klantbediening. Sjoerd Hooftman schetste de ontwikkelingen die de sector in beweging brengen en het nodig maken dat er een andere manier van omgaan met huurders ontstaat. Corine Jansen, tot voor kort verbonden aan het Radboud UMC als Chief Listening Officer, inspireerde

Kijk op Klantgerichtheid

Kijk op Klantgerichtheid

Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en organisatorische context te benaderen hebben Ed Peelen, Rob Beltman, Adriaan Wagenaar en Register Marketeer Gerard Struijf een 9 tal directeuren en bestuurders geïnterviewd over hun kijk op

Top