Concepten Artikelen

Klantrede 2019

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Geoptimaliseerde informatievoorziening sociaal Domein Veenendaal in 24 uur

De gemeente Veenendaal wilde de informatievoorziening en dienstverlening richting inwoners optimaliseren. De volgende thema’s waren hierbij van belang: Welzijn Wijkgericht werken Eigenaarschap Inspraak Toegang De gemeente wilde met betrekking tot deze thema’s inzicht verkrijgen in de wensen van verschillende doelgroepen inwoners over hoe en waar zij informatie willen krijgen en hoe zij verder geholpen willen

Hoe kan ik de seniorendoelgroep blij maken

Organisaties hebben met veel uitdagingen te maken die onder andere veroorzaakt worden door toenemende digitalisering, maatschappelijke veranderingen, andere samenwerkingsverbanden, klanten die andere en meer eisen stellen etc. Tot ongeveer 2040 worden we wereldwijd geconfronteerd met een demografische aardverschuiving met een duidelijke conclusie: “Wie de ouderen heeft, die heeft de toekomst.” Sinds 2019 is meer dan

Webinar Seniorvriendelijke gemeenten

Hierbij het webinar over seniorvriendelijke gemeenten wat vooral bedoeld is voor beleidsmakers die zich op ouderen richten. Dit webinar bevat een presentatie volgen van Pieter Paul Verheggen (directeur Motivaction) over zaken die senioren in hun gemeente belangrijk vinden om daar prettig oud te kunnen worden. Hij is tijdens het webinar stevig aan de tand gevoeld

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

Klantgericht Verkopen, Denken en Doen

In nauwe samenwerking met de Koninklijke Vereniging van Grafische Ondernemingen (KVGO) heeft Gerard Struijf van H3ROES de leergang Klantgericht Verkopen, Denken en Doen ontwikkeld. Deze training activeert managers en medewerkers binnen een organisatie tot zelfbewust klantgericht denken en doen. Door vooral zelf te ondervinden wat klantgerichtheid voor jou persoonlijk betekent, hoe je dat als team

Echt waarmaken

Denken vanuit de klant? Hoe doen we dat eigenlijk?

Ik kom bij veel bedrijven over de vloer zoals bouwbedrijven, zorginstellingen, leisure bedrijven, gemeentes. Allerlei bedrijven die te maken hebben met klantcontact. Ik vind het super om bij al die bedrijven aan tafel te schuiven en te praten over wat mij drijft, organiseren vanuit klantperspectief. Dat klinkt nog heel hoogover realiseer ik me terwijl ik

ken je klant

Klant in zicht maakt klantgericht

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en

Top