Handen Artikelen

Hospitality mentality

Hospitality Mentality

Hospitality Mentality

Ik kan er uren over praten, ik kan er uren over schrijven en toch blijft het lastig om aan mensen uit te leggen wat ik dan doe. Ik waag er deze keer een blog aan en hoop dat jullie het massaal lezen en delen. Hospitality, gastvrijheid… mijn centrale thema, misschien ook wel mijn drijver om

Echt waarmaken

Denken vanuit de klant? Hoe doen we dat eigenlijk?

Ik kom bij veel bedrijven over de vloer zoals bouwbedrijven, zorginstellingen, leisure bedrijven, gemeentes. Allerlei bedrijven die te maken hebben met klantcontact. Ik vind het super om bij al die bedrijven aan tafel te schuiven en te praten over wat mij drijft, organiseren vanuit klantperspectief. Dat klinkt nog heel hoogover realiseer ik me terwijl ik

ken je klant

Klant in zicht maakt klantgericht

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Wie is er niet bezig om het klantgericht denken en doen binnen de organisatie te verbeteren? Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Niet alleen heeft het impact op de processen en systemen, maar natuurlijk vooral op de mensen. Hoe zorg je ervoor dat iedereen de schouders eronder zet? Je weet ongetwijfeld ook dat 50

Karwei Klantgericht Heesch IK

IK werkt voor Karwei

Fons van der Leen is als oprichter en eigenaar van ‘IK werkt voor jou’ lid van H3ROES. Fons heeft namelijk een inspirerende en bovenal effectieve manier bedacht om medewerkers de helden te maken van klantgerichte veranderingen binnen een bedrijf. Zijn methode heeft hij succesvol toegepast bij doe-het-zelf bouwmarkt Karwei. In dit artikel, dat werd geschreven

V for Victory

V for Victory

H3ROES komt regelmatig bedrijven tegen die wel toe zijn aan een eclatante overwinning. Bedrijven die genoeg tegenslag hebben gehad in de afgelopen jaren om misschien wel verbaasd te zijn dat ze nog bestaan…dat ze hebben kunnen overleven. Maar overleven is niet genoeg. Hoe kom je vanuit een bijna verslagen positie terug in de voorsprong? Het

Top