Handen Artikelen

agressie

Klantgerichte helden in de frontlinie

Klantgerichte helden in de frontlinie

Zojuist kwam een monteur bij mij de watermeter vervangen. Een klusje van een paar minuten waar je toch een paar uur voor thuis hoort te zijn. Dat kan me wel eens irriteren, maar in dit geval mag ik er niet over klagen. Tijdens de zomervakantie waren ze al twee keer voor niets langs geweest omdat

Karwei Klantgericht Heesch IK

IK werkt voor Karwei

Fons van der Leen is als oprichter en eigenaar van ‘IK werkt voor jou’ lid van H3ROES. Fons heeft namelijk een inspirerende en bovenal effectieve manier bedacht om medewerkers de helden te maken van klantgerichte veranderingen binnen een bedrijf. Zijn methode heeft hij succesvol toegepast bij doe-het-zelf bouwmarkt Karwei. In dit artikel, dat werd geschreven

V for Victory

V for Victory

H3ROES komt regelmatig bedrijven tegen die wel toe zijn aan een eclatante overwinning. Bedrijven die genoeg tegenslag hebben gehad in de afgelopen jaren om misschien wel verbaasd te zijn dat ze nog bestaan…dat ze hebben kunnen overleven. Maar overleven is niet genoeg. Hoe kom je vanuit een bijna verslagen positie terug in de voorsprong? Het

Integrale Klantgerichtheid Scan

Integrale Klantgerichtheid Scan

Voor veel organisaties blijkt het een uitdaging om vanuit de visie en strategie te komen tot daadwerkelijke stappen in klantgericht ondernemen. Om de beloftes die we doen ook echt waar te (kunnen) maken moeten we ons blijven ontwikkelen. Ontwikkelingen die essentieel zijn om de inzichten en ideeën ook daadwerkelijk om te zetten in keuzes en

Kanteltips voor Nederland

8 kanteltips voor Nederland

Jan Rotmans is HOT. Dankzij zijn tegenlicht reportage heeft Nederland hem leren kennen en waarderen en dankzij zijn recent uitgekomen boek kan iedereen nu diep in het gedachtengoed van deze ‘kantelaar’ of ‘frisdenker’ duiken. We mogen alleen maar hopen dat het deze prof wat beter afgaat dan Ewald Engelen met zijn kruistocht tegen de gevestigde

Ontketend

Ontketend!

Zo’n vijf jaar geleden raakte ik gegrepen door een filmpje op Internet dat uiteindelijk een heuse beweging bleek te zijn: the story of stuff. Voor wie het niet kent zal ik het kort toelichten. Het is een haarfijne analyse van de werking van de supply chain, de distributieketen zeg maar. Waar wordt ‘stuff’ uit de

Top