Handen Artikelen

De vakbeurs als one-to-one marketinginstrument

De vakbeurs als one-to-one marketinginstrument

De vakbeurs als one-to-one marketinginstrument

Hoe u effectief met (potentiële) klanten uw concurrenten kunt bezoeken! Klantbelevening De cruciale vraag is: ‘Hoe beleven bezoekers een event?’ Belevenis is de gemeenschappelijke factor van alle evenementen (Wiegerink en Peelen, 2010). Een event is namelijk niets meer dan een ontmoetingsplek waar partijen een band met elkaar aangaan of waar een verandering in het denken

Integrale Klantgerichtheid Scan

Integrale Klantgerichtheid Scan

Voor veel organisaties blijkt het een uitdaging om vanuit de visie en strategie te komen tot daadwerkelijke stappen in klantgericht ondernemen. Om de beloftes die we doen ook echt waar te (kunnen) maken moeten we ons blijven ontwikkelen. Ontwikkelingen die essentieel zijn om de inzichten en ideeën ook daadwerkelijk om te zetten in keuzes en

Kanteltips voor Nederland

8 kanteltips voor Nederland

Jan Rotmans is HOT. Dankzij zijn tegenlicht reportage heeft Nederland hem leren kennen en waarderen en dankzij zijn recent uitgekomen boek kan iedereen nu diep in het gedachtengoed van deze ‘kantelaar’ of ‘frisdenker’ duiken. We mogen alleen maar hopen dat het deze prof wat beter afgaat dan Ewald Engelen met zijn kruistocht tegen de gevestigde

Ontketend

Ontketend!

Zo’n vijf jaar geleden raakte ik gegrepen door een filmpje op Internet dat uiteindelijk een heuse beweging bleek te zijn: the story of stuff. Voor wie het niet kent zal ik het kort toelichten. Het is een haarfijne analyse van de werking van de supply chain, de distributieketen zeg maar. Waar wordt ‘stuff’ uit de

Toekomst klantbediening

Toekomst klantbediening

In samenwerking met KWH en Crowdale organiseerde H3ROES een webinar over de toekomst van klantbediening. Sjoerd Hooftman schetste de ontwikkelingen die de sector in beweging brengen en het nodig maken dat er een andere manier van omgaan met huurders ontstaat. Corine Jansen, tot voor kort verbonden aan het Radboud UMC als Chief Listening Officer, inspireerde

Help een klant!

Help een klant!

Help een klant is een interactieve business game. Een spel dus.  Maar wel een serieus spel, dat de deelnemers op een laagdrempelige, leuke manier bekend maakt met het belang van goede samenwerking en klantkennis om te komen tot optimaal resultaat voor klant en organisatie. Afhankelijk van de diepgang en de hoeveelheid inputs die de deelnemers

Klantreis helden H3ROES

De reis van een held

Niet veel mensen zien zichzelf als held. Maar als je naar klassieke heldenverhalen en mythes kijkt, ontdek je dat het vaak de meest normale mensen zijn die zich tot held ontpoppen. Het is een soort ‘roeping’, die je pas ontdekt na een lange reis. Na meermalen met jezelf geconfronteerd te zijn en daardoor ontdekt te

Top