Handen Artikelen

Toekomst klantbediening

Toekomst klantbediening

Toekomst klantbediening

In samenwerking met KWH en Crowdale organiseerde H3ROES een webinar over de toekomst van klantbediening. Sjoerd Hooftman schetste de ontwikkelingen die de sector in beweging brengen en het nodig maken dat er een andere manier van omgaan met huurders ontstaat. Corine Jansen, tot voor kort verbonden aan het Radboud UMC als Chief Listening Officer, inspireerde

Help een klant!

Help een klant!

Help een klant is een interactieve business game. Een spel dus.  Maar wel een serieus spel, dat de deelnemers op een laagdrempelige, leuke manier bekend maakt met het belang van goede samenwerking en klantkennis om te komen tot optimaal resultaat voor klant en organisatie. Afhankelijk van de diepgang en de hoeveelheid inputs die de deelnemers

Kijk op Klantgerichtheid

Kijk op Klantgerichtheid

Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en organisatorische context te benaderen hebben Ed Peelen, Rob Beltman, Adriaan Wagenaar en Register Marketeer Gerard Struijf een 9 tal directeuren en bestuurders geïnterviewd over hun kijk op

Top