Hart Artikelen

Gastvrijheid op 1,5 meter met Milo Berlijn

Gastvrijheid op 1,5 meter met Milo Berlijn

CustomerTalk en H3ROES organiseren sinds 17 november wekelijks een moment van inspiratie voor iedereen die meer succesvol klantgericht en maatschappelijk impactvol wil ondernemen. Op dinsdag 24 november was gastvrijheidstrainer en cabaretier Milo Berlijn te gast in de H3ROES studio, voor een spontaan en afwisselend webinar over het belang van gastvrijheid en het sturen op houding

Waar staat H3ROES nu eigenlijk voor?

De H3 in de naam H3ROES staat voor  Hart, Hoofd en Handen. Oftewel slimme oplossingen. Met passie en ‘geen woorden maar daden’ ondersteunen wij onze klanten zodat zij meer Klantgericht Maatschappelijke  Impact kunnen maken. In onze ogen bestaat deze Klantgerichte Maatschappelijke Impact uit een combinatie van  echte impact, ultieme klankgerichtheid  en een gezond businessmodel.     Een nadere uitwerking van dit model is elders terug te lezen op onze website.

Zet de klantgerichte helden in het zonnetje 

De mensen uit de zorg staan op het ogenblik terecht in het zonnetje. Hoe zij ons allen helpen is natuurlijk meer dan geweldig. Maar er zijn natuurlijk veel meer personen en bedrijven die de afgelopen tijd hele mooie dingen voor de maatschappij en hun klanten doen. Een aantal mooie initiatieven:  – Muziek spelen buiten voor

Impact-meeting Coronavirus 

H3ROES  biedt, in samenwerking met  haar partner  abbi  insights, de mogelijkheid om met supersnelle  chatsurveys  de  impact  die de Coronacrisis heeft op  medewerkers en klanten, in kaart te brengen. Dit  vanuit behoeften, houding en gedrag, zodat de  communicatie  hierop kan worden ingericht en ter ondersteuning van de juiste  besluitvorming. In de praktijk betekent dit dat de  uitkomsten  en inzichten  binnen 24-48 uur  beschikbaar zijn in een live report en indien gewenst in

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu

Weet wat je meet: van klantvisie naar KPI

Bij veel organisaties is klantgerichtheid een kernwaarde of een strategisch speerpunt. Er worden programma’s ontwikkeld om de klantprestaties te borgen of verbeteren en er is geen zichzelf respecterend bedrijf meer dat niet iets aan meting van klantwaardering doet. Natuurlijk hoort de NPS daarbij als belangrijke maatstaf gehanteerd te worden. Het is een Key Performance Indicator

Top