Rianne Klein Geltink stond ooit aan de wieg van H3ROES. Van de 3 H’s. (Hoofd, Hart en Handen), was Rianne toch vooral van de handen: let’s get shit done! Een zoektocht naar de hart-kant bracht haar via Australië en Bali dichter bij zichzelf en voedde haar ambitie om te spreken over en werken aan JOY!…
Webinar met Reset The World
Wat is er nodig voor een goede RESET na Coronatijd? Wie kun je dat nu beter vragen dan één van de initiatiefnemers van Reset The World, namelijk Ruud Tompot. Hij zag half maart zijn bloeiende praktijk als ‘reisleider naar inspirerende en onbekende bestemmingen’ instorten. Alle tours door heel Europa werden afgelast, want met 30 of…
If you could RESET THE WORLD …
Even terugspoelen naar januari… Het jaar 2020 begon namelijk ontzettend boeiend. Samen met Ruud Tompot (Reset Your Brand) organiseerde H3ROES een tweetal inspiratietours onze de naam “FF Wakker Worden”. We waren, zo vonden wij, bijna onopgemerkt dit nieuwe decennium ingestrompeld. 2020 was het ‘eindpunt’ of de ‘stip op de horizon’ van veel toekomstvisies en ondernemingsplannen.…
Gastvrijheid op 1,5 meter met Milo Berlijn
CustomerTalk en H3ROES organiseren sinds 17 november wekelijks een moment van inspiratie voor iedereen die meer succesvol klantgericht en maatschappelijk impactvol wil ondernemen. Op dinsdag 24 november was gastvrijheidstrainer en cabaretier Milo Berlijn te gast in de H3ROES studio, voor een spontaan en afwisselend webinar over het belang van gastvrijheid en het sturen op houding…
RESET je marketingorganisatie – tips, tricks & hulp
Al ruim voor de coronacrisis lagen Marketing managers en commercieel directeuren er wakker van: hoe maak ik mijn marketingorganisatie meer wendbaar? Hoe maak ik de club beter toegerust om de uitdagingen van nu en straks het hoofd te bieden? Hoe positioneer ik Marketing zodanig dat we als functie de grootste impact hebben op de merk-…
Waar staat H3ROES nu eigenlijk voor?
De H3 in de naam H3ROES staat voor Hart, Hoofd en Handen. Oftewel slimme oplossingen. Met passie en ‘geen woorden maar daden’ ondersteunen wij onze klanten zodat zij meer Klantgericht Maatschappelijke Impact kunnen maken. In onze ogen bestaat deze Klantgerichte Maatschappelijke Impact uit een combinatie van echte impact, ultieme klantgerichtheid en een gezond businessmodel. Een nadere uitwerking van dit model is elders terug te lezen op onze website.…
Zet de klantgerichte helden in het zonnetje
De mensen uit de zorg staan op het ogenblik terecht in het zonnetje. Hoe zij ons allen helpen is natuurlijk meer dan geweldig. Maar er zijn natuurlijk veel meer personen en bedrijven die de afgelopen tijd hele mooie dingen voor de maatschappij en hun klanten doen. Een aantal mooie initiatieven: – Muziek spelen buiten voor…
Impact-meeting Coronavirus
H3ROES biedt, in samenwerking met haar partner abbi insights, de mogelijkheid om met supersnelle chatsurveys de impact die de Coronacrisis heeft op medewerkers en klanten, in kaart te brengen. Dit vanuit behoeften, houding en gedrag, zodat de communicatie hierop kan worden ingericht en ter ondersteuning van de juiste besluitvorming. In de praktijk betekent dit dat de uitkomsten en inzichten binnen 24-48 uur beschikbaar zijn in een live report en indien gewenst in…