Hart Artikelen

Gerard Struijf

In memoriam: Gerard Struijf

In memoriam: Gerard Struijf

Met groot verdriet hebben wij vernomen dat onze lieve collega, vriend en mede-oprichter van H3ROES, Gerard Struijf, ons is ontvallen. Wij wensen zijn vrouw en zijn kinderen, zijn familie en vrienden ontzettend veel sterkte in het verwerken van dit plotselinge verlies. Gerard’s unieke kijk op mensen en organisaties, zijn vermogen om vanuit zijn hart verbindingen

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Verbinding

Echte verbinding tussen medewerkers en klanten

Als alles keurig in orde is, op tijd geleverd en er persoonlijke aandacht is geweest, ervaren klanten dat als bijzonder. Echte onderscheidende, authentieke en ‘merk’-waardige belevingen die klanten een WOW-gevoel geven, zijn schaars. Ze zijn helaas een uitzondering. Toch is dit eenvoudig te realiseren door te zorgen dat er tijd en ruimte is bij medewerkers

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij

Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het

Help, ik ben een schelp

Help, ik ben een schelp!

Luisteren is binnen dienend leiderschap één van de belangrijkste competenties/vaardigheden die een leider tot in zijn vezels moet beheersen. De kunst van het luisteren is namelijk eerst de ander begrijpen voordat je zelf begrepen wordt. Eerst geven en dan pas halen. En om het extra ingewikkeld te maken, begint het geven bij jezelf. Begint het

Gastvrijheid als inspiratie

Gastvrijheid als inspiratie

Gastvrijheid levert echt inspiratie op! Da laatste weken tour ik door het land om met gastvrijheid organisaties te inspireren. Waarom dan zult u zich afvragen… wat kunnen wij met gastvrijheid? Bij een grote bank zijn we aan de slag om excellente klantbeleving betekenis te geven. Waar zien wij excellente klantbeleving? Velen geven dan een voorbeeld

Top