Beleving Artikelen

Zet de klantgerichte helden in het zonnetje 

Zet de klantgerichte helden in het zonnetje 

De mensen uit de zorg staan op het ogenblik terecht in het zonnetje. Hoe zij ons allen helpen is natuurlijk meer dan geweldig. Maar er zijn natuurlijk veel meer personen en bedrijven die de afgelopen tijd hele mooie dingen voor de maatschappij en hun klanten doen. Een aantal mooie initiatieven:  – Muziek spelen buiten voor

Impact-meeting Coronavirus 

H3ROES  biedt, in samenwerking met  haar partner  abbi  insights, de mogelijkheid om met supersnelle  chatsurveys  de  impact  die de Coronacrisis heeft op  medewerkers en klanten, in kaart te brengen. Dit  vanuit behoeften, houding en gedrag, zodat de  communicatie  hierop kan worden ingericht en ter ondersteuning van de juiste  besluitvorming. In de praktijk betekent dit dat de  uitkomsten  en inzichten  binnen 24-48 uur  beschikbaar zijn in een live report en indien gewenst in

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu

Gastvrijheid als inspiratie

Gastvrijheid als inspiratie

Gastvrijheid levert echt inspiratie op! Da laatste weken tour ik door het land om met gastvrijheid organisaties te inspireren. Waarom dan zult u zich afvragen… wat kunnen wij met gastvrijheid? Bij een grote bank zijn we aan de slag om excellente klantbeleving betekenis te geven. Waar zien wij excellente klantbeleving? Velen geven dan een voorbeeld

Gastvrijheid zonder sterren

Gastvrijheid zonder sterren

Deze zomer gingen we met het gezin op vakantie naar Thailand. Een fantastisch vooruitzicht, een prachtig land, lieve mensen en gastvrijheid vanuit de tenen werd me verteld! We gingen een rondreis maken, het enige dat we hadden geboekt waren de vliegtickets en de eerste nachten in Bangkok. Wat een avontuur, we zien wel waar we

ken je klant

Klant in zicht maakt klantgericht

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en

Top