Cultuur Artikelen

Diversiteitsmanagement in klantrelaties

Diversiteitsmanagement in klantrelaties

Diversiteitsmanagement in klantrelaties

Sinds enkele weken volg ik de cursus ‘Management of Diversity and Inclusion’. Interessant, dacht ik, waarom en hoe denkt men in theorie en ervaart men in de praktijk dat diversiteit te managen is en moet zijn? Met een enigszins cynische houding las ik daarom de verschillende theorieën waarop diversiteit invloed heeft op prestaties. Enerzijds kan

Klantbelang

Klantbelang …

 “Niet de klant moet centraal staan, maar het klantbelang” is een veelgehoorde zinsnede in de bankensector, de zorgsector, het onderwijs en bij woningcorporaties. Het is tekenend om twee redenen:  dat klantbelang is kennelijk uit het oog verloren kennelijk is er een discrepantie tussen de klant centraal stellen en diens belang Het eerste punt hoef ik

Klantreis helden H3ROES

De reis van een held

Niet veel mensen zien zichzelf als held. Maar als je naar klassieke heldenverhalen en mythes kijkt, ontdek je dat het vaak de meest normale mensen zijn die zich tot held ontpoppen. Het is een soort ‘roeping’, die je pas ontdekt na een lange reis. Na meermalen met jezelf geconfronteerd te zijn en daardoor ontdekt te

Top