Hart Artikelen

Rust zal je redden

Rust zal je redden

Rust zal je redden

Ik deel een paar van mijn meest wezenlijke tips met je die ik zelf altijd toepas bij de voorbereiding van belangrijke gesprekken. Hoe kalmer en rustiger ik namelijk blijf, des te beter verloopt het gesprek. Onmisbaar dus. Iedereen heeft gesprekken die je enigszins oncomfortabel maken, op voorhand al. En het maakt niet uit of je

Gastvrijheid zonder sterren

Gastvrijheid zonder sterren

Deze zomer gingen we met het gezin op vakantie naar Thailand. Een fantastisch vooruitzicht, een prachtig land, lieve mensen en gastvrijheid vanuit de tenen werd me verteld! We gingen een rondreis maken, het enige dat we hadden geboekt waren de vliegtickets en de eerste nachten in Bangkok. Wat een avontuur, we zien wel waar we

Echt waarmaken

Denken vanuit de klant? Hoe doen we dat eigenlijk?

Ik kom bij veel bedrijven over de vloer zoals bouwbedrijven, zorginstellingen, leisure bedrijven, gemeentes. Allerlei bedrijven die te maken hebben met klantcontact. Ik vind het super om bij al die bedrijven aan tafel te schuiven en te praten over wat mij drijft, organiseren vanuit klantperspectief. Dat klinkt nog heel hoogover realiseer ik me terwijl ik

ken je klant

Klant in zicht maakt klantgericht

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Mensen en verandering, een kwestie van maatwerk

Wie is er niet bezig om het klantgericht denken en doen binnen de organisatie te verbeteren? Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Niet alleen heeft het impact op de processen en systemen, maar natuurlijk vooral op de mensen. Hoe zorg je ervoor dat iedereen de schouders eronder zet? Je weet ongetwijfeld ook dat 50

Top