Visie Artikelen

Klantrede 2018

Op maandag 22 januari heeft een divers gezelschap van ruim 30 professionals samen de H3ROES klantrede opgesteld. De kernwaarden van H3ROES, namelijk verbinden, vernieuwen en waarmaken, kwamen wederom samen in een programma waarbij kennis en ervaring uit diverse sectoren en diverse expertises werd gebundeld. Dat leidde tot nieuwe inzichten en een concreet eindresultaat dat we

Gek van GELUK

We leven in bijzonder verwarrende tijden. Waar de ene helft van Nederland zijn geluk niet op kan en volop bezig is met zelfverwezenlijking en mindfulness, is de andere helft druk bezig zich een tweede of derde burn-out in te werken. Meestal zijn dat overigens ZZP-ers die genieten van hun vrijheid nu geen baas ze meer

Klantrede 2016

Klantrede 2016: de verwarring voorbij

Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het

Members betrekken tot na het winkelmandje

Steeds meer bedrijven proberen hun klanten uit alle macht te betrekken bij hun merk, product of organisatie door ze om hun mening te vragen, communities op te zetten of klantgroepen op te stellen. Zo voert HEMA op dit moment prijsverlagingen door op door klanten gekozen producten. Wat echter de grootste uitdaging blijkt in het betrekken

LEAN IT Association

Launch LEAN IT Association

16 april 2015 was de aftrap van de global Lean IT Association. Het bijzondere aan deze foundation is dat het is opgezet door concurrenten op het gebied van training en certificering. Zes partijen slaan de handen ineen om een keurmerk op de markt te brengen dat kwaliteit van de Lean IT standaarden garandeert. H3ROES lid Mark

Top