Help een klant!

Help een klant!

Help een klant is een interactieve business game. Een spel dus.  Maar wel een serieus spel, dat de deelnemers op een laagdrempelige, leuke manier bekend maakt met het belang van goede samenwerking en klantkennis om te komen tot optimaal resultaat voor klant en organisatie.

Afhankelijk van de diepgang en de hoeveelheid inputs die de deelnemers tot zich willen nemen kan de game een halve dag (4 uur) duren of een hele dag. In een halve dag wordt veel duidelijk over de barrières die klantgericht werken bemoeilijken en hoe die te overkomen, zowel in de interne organisatie als in relatie tot het klantcontact. Bij de variant van een hele dag wordt iedere spelronde meer uitgebreid besproken maar is ook tijd voor meer inputs over afdeling overschrijdend samenwerken, klantkennis management, klant prestatie meting en effectieve after-sales.

Het doel van de ‘Help (!) een klant’ game is om medewerkers en managers van allerlei verschillende afdelingen het belang van samenwerking in het bereiken van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren. De game is uitermate geschikt om groepen van zeer diverse achtergronden en kennisniveaus op een laagdrempelige manier inzichten te laten ontwikkelen die ze door kunnen vertalen naar hun praktijk van alle dag.

In deze game speel je als team de medewerkers en managers van een catering organisatie. Je hebt een diverse klantengroep met even diverse wensen. Uiteraard moet aan de ene kant de tevredenheid en binding met klanten bereikt worden, maar aan de andere kant ook gelet worden op de bedrijfsdoelstellingen. De organisatie ontdekt dat klanttevredenheid, medewerker tevredenheid en het behalen van goed bedrijfsresultaat hand in hand gaan.

Wil je meer informatie over de ‘Help een klant’ business game, bel of mail Rob of Gerard dan. 

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)
Top