H3ROES biedt, in samenwerking met haar partner abbi insights, de mogelijkheid om met supersnelle chatsurveys de impact die de Coronacrisis heeft op medewerkers en klanten, in kaart te brengen. Dit vanuit behoeften, houding en gedrag, zodat de communicatie hierop kan worden ingericht en ter ondersteuning van de juiste besluitvorming. In de praktijk betekent dit dat de uitkomsten en inzichten binnen 24-48 uur beschikbaar zijn in een live report en indien gewenst in een overzichtelijke infographic met de voornaamste conclusies.
Daarnaast kun je in een chat ook een boodschap meegeven, denk bijvoorbeeld aan het bedanken van medewerkers voor hun inzet in deze periode. Ervaar de chatflow zelf in de volgende demo die is gebaseerd op Albert Heijn: https://web.abbi-insights.com/autologin?community=abbi-demo&script=AH%20medewerkers%20demo%20
De chatsurveys worden in de look & feel van jouw organisatie opgesteld en geactiveerd via SMS, email of in een nieuwsbrief. SMS werkt doorgaans qua snelheid van respons erg goed. In de chat kan ook informatie worden gedeeld. Dat kan onder andere door een video toe te voegen waarin iemand van jouw organisatie klanten en/of medewerkers toespreekt.
Meer weten? Neem contact op met RONALD@H3ROES.NL of ROB@H3ROES.NL.
Over abbi insights:
abbi insights helpt organisaties met het verzamelen en activeren van feedback vanuit hun achterban: op een leuke, gemakkelijke en relevante manier via mobiele chatsurveys. abbi maak daarbij gebruik van alle mogelijkheden die mobiele technologie te bieden heeft. Op deze manier zijn organisaties in staat om super snel feedback van hun achterban te verzamelen op het moment dat het er toe doet. Het resultaat? Snelle inzichten, een betere beleving, hogere respons, betere data en een betere binding met jouw doelgroep!
Meer info: https://www.youtube.com/watch?v=g-PcTwpO8LE