Interessant Artikelen

Klantrede 2019

Klantrede 2019

H3ROES heeft samen met AVANS+ en 40 professionals weer de handschoen opgepakt om te kijken hoe Nederland klantgerichter kan werken, nu en in de toekomst. Onze economie ontwikkelt zich namelijk in rap tempo van een productiemaatschappij via een diensteneconomie naar een netwerk- en kenniseconomie. We zitten daar volop in en ervaren de ‘stretch’ en de

Geoptimaliseerde informatievoorziening sociaal Domein Veenendaal in 24 uur

De gemeente Veenendaal wilde de informatievoorziening en dienstverlening richting inwoners optimaliseren. De volgende thema’s waren hierbij van belang: Welzijn Wijkgericht werken Eigenaarschap Inspraak Toegang De gemeente wilde met betrekking tot deze thema’s inzicht verkrijgen in de wensen van verschillende doelgroepen inwoners over hoe en waar zij informatie willen krijgen en hoe zij verder geholpen willen

Op een vernieuwende klantgerichte wijze in contact met uw klant

Iedereen is 24/7 connected met zijn mobiel. Om relevant te blijven is het voor organisaties cruciaal om goed te luisteren naar hun doelgroep (klanten, inwoners, donateurs, leden,….). Tot voor kort werd hiertoe een beroep gedaan op traditionele marktonderzoekbureaus. Dergelijke bureaus zijn echter onvoldoende meegegaan met mobiele ontwikkelingen, waardoor bedrijven steeds meer moeite hebben om heel

Strategie voor Het Vergeten Kind

Voor Het vergeten Kind (HVK) heeft H3ROES twee strategiesessies begeleid met het brede MT om met elkaar een visie te formuleren op de toekomst en focus te creëren rondom de activiteiten op de korte en middellange termijn. Het Vergeten Kind is sinds haar fusie (met stichting Heppie) erg druk geweest om van de twee organisaties één geheel

Hoe kan ik de seniorendoelgroep blij maken

Organisaties hebben met veel uitdagingen te maken die onder andere veroorzaakt worden door toenemende digitalisering, maatschappelijke veranderingen, andere samenwerkingsverbanden, klanten die andere en meer eisen stellen etc. Tot ongeveer 2040 worden we wereldwijd geconfronteerd met een demografische aardverschuiving met een duidelijke conclusie: “Wie de ouderen heeft, die heeft de toekomst.” Sinds 2019 is meer dan

Top