Klantbeleving: maak het merkwaardig en uitzonderlijk

Wanneer had u voor het laatst een bijzondere, misschien wel excellente klantbeleving? Zo’n moment waarvan u denkt: “Wow…dat had ik niet verwacht!” en waar u later nog met plezier op terugkijkt, of met anderen over napraat. Eigenlijk is dat best zeldzaam. Toch zijn er bedrijven die het regelmatig voor elkaar krijgen om klanten positief te verrassen en zo uiteindelijk een uitstekende reputatie en een loyaal en betrokken klantenbestand op te bouwen. In Nederland horen we vaak namen als Coolblue of Carglass. De hospitality sector is er over het algemeen ook om geroemd. Hoe doen zij dat eigenlijk? En wat kunt u ervan leren?

Lees het volledige artikel om hierachter te komen: Pdf-icon Klantbeleving: maak het merkwaardig en uitzonderlijk.

Bent u ook op zoek naar zo’n merkwaardige en uitzonderlijke klantbeleving voor uw klanten? Neem gerust contact op met Rob Beltman (ROB@H3ROES.NL of 06 24 24 53 85)  of Monique van den Heuvel (MONIQUE@H3ROES.NL of 06 51 10 61 51) voor een vrijblijvende kennismaking!

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top