Klantrede 2016: de verwarring voorbij

Klantrede 2016

Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het afgelopen jaar veel veranderd en dat vindt zijn weerklank in de nieuwe Klantrede. De Klantrede 2016 schetst daarom heldere uitdagingen om de verwarring voorbij te komen en je als organisatie echt op nieuwe manieren te verbinden met klanten, persoonlijk en digitaal in vertrouwde en nieuwe omgevingen.

De Klantrede 2016 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Slot Zuylen. Ter voorbereiding is aan 44 professionals met elk een eigen achtergrond in klantgerichtheid gevraagd input te leveren op het gebied van klantbeleving, professionele uitdagingen uit hun praktijk en maatschappelijke trends op het vlak van klantgericht ondernemen. Deze zijn in een interactief debat verdiept en uitgewerkt tot consequenties voor bedrijven voor 2016. Tot slot is er door H3ROES een integrale Klantrede van geschreven, die dezelfde middag is voorgedragen aan de co-creërende professionals.

Download de Klantrede 2016 door op onderstaande button te klikken.

 

 

Of bekijk hier de voordracht van de Klantrede 2016:

Nieuwsgierig naar de Klantrede en geïnteresseerd in meer informatie? Neem contact met ons op voor een inspirerend gesprek!

 

Wil je vaker geïnspireerd worden op het gebied van klantgericht ondernemen? Schrijf je in voor onze H3ROES nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top