Klantrede 2018 bij Avans

Op 22 januari kwam een bont gezelschap van klantgedreven vakidioten bijeen in het Innovatielab van de Avans Hogeschool te Breda. Vanaf 11:00 uur werd op deze inspiratieplek een diepe duik gemaakt in de verschillende deelaspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights.

Na kennis te hebben genomen van de uitkomsten van de door ruim 90 organisaties ingevulde ‘Gek van klanten’ quickscan, gingen de deelnemers in 3 debatronden aan de slag om de uitdagingen op ieder deelaspect helder te maken en hun belangrijkste tips voor 2018 te formuleren. Tot slot is er door H3ROES één integrale Klantrede van geschreven.

De Klantrede is dezelfde middag voorgedragen tijdens het Future Fields event van Avans Hogeschool. Dit event heeft tot doel om docenten, studenten en het werkveld van de hogeschool aan elkaar te verbinden en te inspireren. Naast H3ROES voorzitter Rob Beltman was ook Hans Biesheuvel (Ondernemend Nederland) aanwezig om de zaal mee te nemen in het belang en de succesfactoren van klantgericht ondernemen.

Onderstaand tref je een sfeerimpressie aan van de Klantrede 2018.

 

Auteur(s)
Top