De klik met de klant in (en na) Coronatijd

Natuurlijk heeft ieders wereld de afgelopen periode op zijn kop gestaan. En hoewel er wat hoop gloort op versoepelingen en we langzaam vanuit ons ‘tijdelijk abnormaal’ naar een ‘nieuw normaal’ proberen te komen, zijn we daar nog lang niet. Het is zoeken, aftasten waar de ruimte en de kansen liggen. Voorheen zouden veel persoonlijke ontmoetingen en bijeenkomsten met klanten en stakeholders voor organisaties tot hun dagelijkse werkzaamheden behoren. Momenten om input te verzamelen, ideeën te testen en toetsen, feedback te krijgen. Deze verbinding is in alle tijden, maar misschien nu wel meer dan ooit, noodzakelijk om op de organisatie de juiste richting op te sturen. Hoe kun je dat gemis opvangen?

Daarover schreef Ronald Provoost van H3ROES een boeiend artikel vol met tips over hoe je doelbewust de juiste tools en methodieken kunt inzetten.

Download het artikel hier

Wil je meer weten over hoe je op de juiste wijze die klik met je klanten, medewerkers en stakeholders maakt, hoe je ze beter betrekt, bevraagt of gezamenlijk tot verdieping en oplossingen komt, neem contact met ons op. Wij delen graag onze online en offline ervaringen

Ronald Provoost (bel 06 55 78 63 52  of mail RONALD@H3ROES.NL)
Rob Beltman (bel 06 24 24 53 85 of mail ROB@H3ROES.NL)

Auteur(s)

Relevante berichten

Top