De kracht van Kunst is communicatie!

De titel van dit artikel is zomaar één van de mooie statements die langskwam in de webcast van H3ROES over Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen, die in samenwerking met CustomerTalk georganiseerd wordt. Iedere week is er een gratis gelegenheid om in 45 minuten inspiratie en tips op te doen, op het snijvlak van klantgerichtheid, maatschappelijke impact maken en succesvol ondernemen.

Van alle drie heeft Mothership’s Vincent van Zon wel kaas gegeten. Hij is als managing partner van dit Rotterdamse bedrijf medeverantwoordelijk voor de iconische projecten die zij de afgelopen jaren hebben mogen realiseren. In het webinar van 9 februari deelde hij zijn ervaringen en tips in gesprek met Ronald Provoost (H3ROES). Samen bespraken zij de mogelijkheden om, door goede samenwerking tussen commerciële partijen, de overheid en kunstenaars en creatieven, tot maatschappelijk impactvolle en voor iedereen waardevolle communicatieconcepten te komen. Zoals wat dan?

  • De Hoorn des Overvloeds in de Rotterdamse Markthal
  • De Beurspassage (van pissteeg tot pareltje)
  • Hart van Drones op 5 mei boven Rotterdam
  • Rubber Duck, en andere projecten van Papa Duck, Florentijn Hofman
  • Almere’s zeegroene kapstok

Kijk het gratis webinar onderstaand terug (45 minuten) of download het artikel dat naar aanleiding van dit webinar werd geschreven.

 

 

Kijk het webinar onderstaand terug!

Auteur(s)
Top