Kroon de cliënt tot koning!

Kroon de cliënt tot koning

Cliënten geven niet hoog op over de kwaliteit van dienstverlening van de advocaat. Los van het resultaat van de juridische dienst, vinden cliënten advocaten duur, langdradig en onduidelijk. Het imago van de advocatuur is er één die wordt getypeerd als ‘uurtje (flink) factuurtje’, traag en onbetrouwbaar. Ondanks deze constatering, die al enkele jaren geleden werd gedaan, is er weinig beweging bij advocatenkantoren te zien. Kennelijk voelen zij de noodzaak niet of hebben zij moeite deze vooroordelen bij hun cliënten weg te nemen. Feit is dat cliënten hun buik vol hebben van hoge rekeningen zonder dat daar concrete toegevoegde waarde voor wordt geleverd. Kortom het wordt tijd om echt klantgericht te ondernemen.

Wil je meer weten? Lees het volledige artikel: Pdf-icon Kroon de cliënt tot koning!

Wilt u, als advocaatkantoor, daadwerkelijk klantgericht ondernemen, dan is wellicht het meest lastige het loslaten van het bestaande. U begint namelijk aan iets waarvan niemand precies weet waartoe het leidt. Kortom, durft u uw cliënt tot koning te kronen?

Drs. Etienne Jager MBA MC (ETIENNE@H3ROES.NL of 06 14 91 05 84) is lid van het eerste uur van H3ROES.

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top