Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft de dienstverlening aan haar berijders via zowel de telefoon als e-mail dik op orde en ontving daarom op woensdag 3o maart haar ITO certificering. Dit is een toonaangevend keurmerk voor contactcentra, dat zowel de beleving (experience) van het klantcontact als ook de fundamenten van de klantcontact organisatie (enablers) grondig audit.

Het nieuwste bestuurslid van de stichting ITO, Rob Beltman, mocht de teamleiders en medewerkers van Leaseplan Berijdersservice toespreken en het begeerde certificaat overhandigen. “Het is het bewijs dat Leaseplan een gewaardeerde en goede dienstverlening biedt aan haar klanten en dat is iets om zeer trots op te zijn” begon Rob zijn korte toelichting bij deze uitreiking. Hij is zelf al jaren actief als adviseur, coach en trainer op het gebied van klantgericht ondernemen en richtte H3ROES op, een coöperatie van specialisten die samen Nederland klantgerichter willen maken. “Hoewel de ITO bestuursvergaderingen ook gezellig zijn, is dit het soort momenten waar je het voor doet”, vervolgde hij.

Lees meer over het klantcontact bij Leaseplan

Meer weten? Neem contact op met Rob (06 24 24 53 85 of ROB@H3ROES.NL) voor een inspirerend gesprek!

 

Wil je vaker geïnspireerd worden op het gebied van klantgericht ondernemen? Schrijf je in voor onze H3ROES nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top