Loyaliteit in goede-doelenland

Loyaliteit in goede-doelenland

Al vele jaren mag ik bedrijven helpen om klanten te vinden, te boeien en te binden. Meestal zijn dat commerciële bedrijven, die dachten dat ze voor hun voortbestaan afhankelijk zijn van het vermogen om producten via distributiekanalen naar de markt te duwen en iedere keer nieuwe koopzin aan te wakkeren. Ik heb menigeen de gevleugelde stelling van Don Peppers voorgehouden: “if you have products, you have a hobby. If you have customers, you have a business!”. Het doel van veel organisaties is gelukkig dus omgeslagen van het produceren van goederen en diensten naar het aangaan en onderhouden van relaties met klanten.

Lees meer over donateursloyaliteit bij goede doelen hier: Pdf-icon Loyaliteit in goede-doelenland

Nieuwsgierig naar klantgerichtheid bij goede doelen? Neem contact met Baukje Stam of Rob Beltman van H3ROES op voor een inspirerend gesprek!

 

Wil je vaker geïnspireerd worden op het gebied van klantgericht ondernemen? Schrijf je in voor onze H3ROES nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top