Mag ik uw aandacht?

Mag ik uw aandacht?

Begin november was er, dankzij ABN AMRO, weer volop aandacht voor de digitalisering die zich voltrekt in de retailbanking en de gevolgen die dat heeft voor het kantorennetwerk en de werkgelegenheid. Niets nieuws onder de zon. Het overgrote deel van de klanten bezoekt het kantoor eens in de 2 tot 3 jaar, meestal omdat het echt even niet anders kan. Banken passen zich aan aan de wensen van hun klanten en dus digitaliseren ze de klantinteractie. Toch roept het een discussie op over de plek van banken in de leefwereld van hun klanten. Kruipen we nu terug of maken we een vlucht vooruit?

Wil je meer weten? Lees het volledige artikel: Pdf-icon Mag ik uw aandacht?

Of neem contact met ons op voor een inspirerend gesprek (info@H3ROES.nl of 0348 74 56 09)!

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top