Marketing Troonrede 2019

Op dinsdag 24 september is een belangrijke jaarlijkse traditie voortgezet: de voordracht van de Marketing Troonrede door een respectabele vakgenoot. Dit gebeurde tijdens een event vol inspiratie en reflectie, al dan niet in de vorm van een pittig debat over de stand en de toekomst van het marketingvak.

De Marketingtroonrede 2019 gaat over het maken van meer impact met marketing: meer maatschappelijke betekenis, meer klantwaarde en meer commerciele slagkracht.

H3ROES voorzitter Rob Beltman was vorig jaar troonredenaar en schreef dit jaar weer mee. De Troonrede werd voorgedragen door niemand minder dan Danielle de Jonge, auteur en veelgevraagd spreker over klantgericht ondernemen. Haar meest recente boek, Extreem Klantgericht, gaat over de enorme kracht die uitgaat van organisaties die een triple bottom line aanhangen: maatschappelijke impact, klantgericht ondernemen en commerciële slagkracht. Een perfecte match met het thema van de Marketing Troonrede dit jaar, waarin het gaat over de impact van marketing op markt, mens en maatschappij.

Wil je de Marketing Troonrede 2019 lezen? Download deze dan hier

Downloaden van presentaties van de inleiders (Rob Beltman, Bartel Geleijnse, Gerrit Piksen en Bart Bruggenwirth), evenals het bewonderen van een sfeerimpressie, kan op www.marketingtroonrede.nl 

 

 

 

Auteur(s)
Top