Masterclass Klantgericht in één dag

Masterclass Klantgericht in één dag Nyenrode

Moeten we het echt over klantgerichtheid hebben? Het is toch logisch en simpel? Bij menige organisatie, misschien ook die van u, is klantgerichtheid al jaren een kernwaarde en staan de brochures en website er vol over. Bij u staat de klant centraal, toch?!

Helaas hebben dagelijks nog steeds meer klanten een matige tot slechte ervaring dan een goede. Dat heeft gevolgen voor de reputatie van organisaties, maar leidt ook tot gemiste omzet en hoge kosten. H3ROES denkt dat dat anders kan, want als coöperatie van klantgedreven professionals is het onze ambitie om Nederland klantgerichter te maken! Op 4 oktober 2016 organiseert H3ROES, in samenwerking met Nyenrode en de Financiële Telegraaf, het seminar ‘Klantgericht in één dag’. Tijdens deze dag gaat u echt werk maken van de klantgerichtheid van uw organisatie.

De dag vormt een vloeiende verbinding tussen hart, hoofd en handen, doordat we inspirerende sprekers combineren met praktische workshops en kijkjes achter de schermen bij organisaties die hun lessen vanaf de werkvloer delen. We verkennen en verbinden belangrijke aandachtsgebieden van klantgericht werken: dienend leiderschap, excellente klantbeleving, digitale transformatie, gastvrijheid, klantfeedback, key accountmanagement, privacy en vele andere onderwerpen komen aan de orde.

U kunt dit programma geheel op uw wensen toesnijden. Naast de plenaire bijdragen kunt u namelijk in twee workshopronden en een caseronde kiezen uit verschillende sessies. U ontvangt na afloop een deelnamecertificaat van Nyenrode Business University. Download de folder voor meer informatie en/of meld je meteen aan door een mail te sturen naar Anne van Putten (ANNE@H3ROES.NL).

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan Anne via ANNE@H3ROES.NL.

Auteur(s)

Relevante berichten

Top