Masterclass klantgerichte helden bij de overheid

Andere verhoudingen tussen burger en overheid, politiek, maatschappij en ambtelijke organisaties werken door in de wijze waarop (decentrale) overheden en maatschappelijke ondernemingen omgaan met hun ‘klanten’. Om in dit complexe veld van regelgeving en bestuurlijke hindernissen vanuit het oogpunt van de burger en het bedrijfsleven te redeneren vraagt moed. Heldenmoed!

Daarom heeft H3ROES speciaal voor de beurs Overheid360 onder begeleiding van Etienne Jager enkele helden bij omgevingsdiensten, provincies, gemeenten en waterbedrijven gevraagd te vertellen over hoe zij hun organisatie klantgerichter maken. Dit doen zij vanuit visie, vanuit klantcontact, middels klantprocessen en door te leren van feedback van burgers en bedrijven om zo de ambities waar te kunnen maken.

Wil je de hoogtepunten van deze Masterclass terugkijken? Kijk dan hieronder de film.

Lees het volledige artikel als je de belangrijkste leerpunten genoemd door onze helden tijdens de Masterclass nog eens rustig terug wil lezen: Pdf-icon Klantgerichte helden bij de overheid.

Wil je meer weten over klantgerichter worden als overheidsorganisatie of wil je wellicht in contact komen met onze klantgerichte helden? Neem dan gerust contact op met Rianne Klein-Geltink (RIANNE@H3ROES.NL of 06 83 98 40 08)! of Etienne Jager (ETIENNE@H3ROES.NL of 06 14 91 05 84).

 

Wil je op de hoogte gehouden worden van H3ROES activiteiten?

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top