Merkpositionering en marketingconcepten in veranderende tijden.

In deze snel veranderende tijden is het meer dan ooit nodig te bouwen aan een sterk merk, dat betrokkenheid kan genereren in een ecosysteem van medewerkers, klanten, samenwerkingspartners en financiers.

Hoe een sterk merk te bouwen is geëvolueerd. Van de basis ‘4P’s’, naar merkpositionering binnen de categorie, naar merken die echt iets toevoegen in het leven van mensen.

Veel merken streven er naar een merk te worden waar mensen van houden. En dat is mooi. Van groot belang hierbij is daadwerkelijk zelf van mensen te houden. Om te beginnen van je eigen medewerkers.

Sterke merken hebben een eigen identiteit die diep geworteld is in wie ze zijn en waar ze voor willen staan. Veel bedrijven moeten echt weer zoeken naar die ‘WHY’, c.q. naar hun eigen merkessentie en hun ‘purpose’.

Consistente, relevante en onderscheidende interactie met mensen bouwt sterke merken.

Op donderdag 2 juni heeft Jan-Willem Hoogeweegen een webinar gegeven over merkpositionering en marketingconcepten in veranderende tijden. Dit webinar helpt je om te begrijpen wat er speelt rond het bouwen van sterke succesvolle merken. Dit is niet voor ieder merk met een zelfde recept op te lossen. Kijk vooral goed wat bij jouw organisatie past en wat relevant is voor de mensen voor wie jij ’t doet. Tijdens dit webinar is Jan-Willem in gegaan op hoe als organisatie en merk in te spelen op nieuwe ontwikkelingen aan de hand van boeiende praktijkvoorbeelden. Genoemd worden o.a. Zonnatura, BOVAG, ZZP-ers, de zorg, hoger onderwijs, Tony’s Chocolonely, Tesla, Airbnb, Lego, Unilever, Unox, Ahold/Albert Heijn, Coolblue, Unicef en de Consumentenbond.

Modellen die aan de orde komen zijn de Brand Key en daarna de Brand Love Key.

Het webinar werd door de deelnemers gewaardeerd met rapportcijfer 9.

Kijk het webinar via deze link terug: https://www.onlineseminar.nl/crowdale/webinar/13417/merkpositionering–marketingconcepten-in-snel-veranderende-tijden/#watch

Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem (jan-willem@H3ROES.nl of 06 50 24 86 68)

Top