Ronald Provoost

Ronald Provoost

Ronald Provoost helpt organisaties al meer dan 20 jaar bij het in kaart brengen van enerzijds marktontwikkelingen en anderzijds de visies van medewerkers, klanten en stakeholders. Dit allemaal met het doel dat klanten hun beleidsbeslissingen op optimale informatie kunnen nemen. Hij heeft dit voorheen onder andere gedaan vanuit USP Marketing Consultancy dat hij in 1993 samen met Jan Paul Schop heeft opgericht en sindsdien heeft geleid. Buiten deze onderneming richtten zij samen onder andere ook Bouwkennis op (een marketinginformatie netwerk) en een Duits onderzoeksbureau BauInfoConsult op.

De inhoudelijke drive bij Ronald is om precies die informatie uit mensen te krijgen die echt bijdraagt aan betere beslissingen van zijn klanten. Hierbij gaat het niet alleen om beheersing van technieken voor verzameling van deze informatie, maar ook de vertaalslag binnen organisaties, zodat het echt tot verandering leidt. Het spreekt voor zich dat hierbij zowel rationele als emotionele componenten een rol spelen.

Ronald kan voor deze concrete vertaalslag zijn ervaring meenemen van meer dan 20 jaar als adviseur, ondernemer en directeur. Hij weet als geen ander dat een goed plan slechts een beginpunt is. Als klanten, medewerkers en andere belanghouders betrokken zijn bij en geloven in die plannen, is er al een veel betere basis voor succes. Daarnaast is het hands-on en hard buffelen om veranderingen voor elkaar te krijgen.

Je kan Ronald niet gelukkiger maken dat een organisatie verbeterslagen heeft gemaakt en dat klanten en medewerkers dit met hoge cijfers waarderen. Vanwege deze inhoudelijke drive heeft Ronald zich in 2015 aangesloten bij H3ROES.

Ronald heeft al veel organisaties in profit en not-for-profit sectoren mogen helpen klantgerichter te denken en werken. Hij heeft ervaring in de corporatiesector, de bouw- en vastgoedsector, zorgsector en charitas.

Neem voor meer informatie contact op met Ronald (RONALD@H3ROES.NL of 06 55 78 63 52).

Auteur(s)
Tags ,

Relevante berichten

Top