Vergeet de USP’s en zoek naar de USM!

Banken en de Unique Sustainable Match

In een gezamenlijk artikel in Banking Review, het vakblad voor de financiële sector, betogen Rob Beltman en Owen de Vries dat acquisitie en retentie van klanten afhangt van de Unique Sustainable Match (USM).

Te vaak is er vanuit klassieke product- en dienstenmarketing gepositioneerd op de onderscheidende voordelen, de zogenaamde USP’s. Owen en Rob bepleiten een duurzame focus op doelen die de bank en de klant in de relatie willen nastreven, waardoor acquitie en retentie hetzelfde doel dienen: verbinding op basis van een goede match…op hoofd- en bijzaken in de relatie.

Wil je meer weten? Lees het volledige artikel: Pdf-icon Banken en de Unique Sustainable Match.

Wil je als financiële dienstverlener ook ontdekken hoe je een unieke match maakt met klanten? Neem gerust contact op met Rob (ROB@H3ROES.NL of 06 24 24 53 85).

 

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.


Auteur(s)

Relevante berichten

Top