Webinar: Citymarketing in crisistijd

Ook in crisistijd is Rotterdam natuurlijk de mooiste rotstad die er is…

Maar Covid-19 zorgt ook voor veel uitdagingen voor de stad, voor haar internationale en lokale ondernemers en voor iedereen die in deze wereldstad afhankelijk is van bijvoorbeeld toerisme. Wilbert Lek is directeur van Rotterdam Partners en nam je in dit webinar mee in wat deze organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Rotterdam, heeft gedaan om deze uitdagingen het hoofd te bieden.

Wilbert gaf onder andere aan wat Rotterdam geleerd heeft van Amsterdam: geen blinde focus op aantallen en het gewoon populair maken van de stad, want dan creëer je alleen maar de problemen van morgen. “We willen bedrijven, evenementen en toeristen die de stad iets extra’s brengen. Die mee willen doen. Die onderdeel willen zijn van Rotterdam en ook sociaal iets toevoegen.”

Lees het artikel dat we hierover publiceerden door op download te klikken:

Wij zijn er uiteraard trots op dat Wilbert optrad in onze serie Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen, want als je het daarover hebt, dan is Rotterdam Partners een organisatie die op alle fronten moet presteren. Daar kun je als deelnemer dus veel van leren!

Klik hier om het webinar gratis on-demand terug te kijken

Volg de volledige reeks webinars over Klantgericht maatschappelijk Ondernemen

Wil je volgende edities in deze gratis webinarreeks niet missen? Schrijf je in voor de aankomende editie en we horen je gratis op de hoogte van alle inspirerende sessies die nog gaan volgen. Iedere dinsdag om 13:00 uur krijg je 45 minuten inspiratie en nieuwe inzichten!

Auteur(s)
Top