Zet die marketeers op straat!

In het vakblad MarketingTribune ging het in januari maar weer eens over de positie van marketing in de organisatie. De één vindt het onontkoombaar dat de Chief Marketing Officer de stem van de klant vertegenwoordigt en het merk bewaakt in de directiekamer, de ander meent juist dat dat een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van ieder directie- of MT-lid. Hef de marketingafdeling maar op!

Dat laatste is -bijna- een goed idee … maar niet helemaal. Waarom je je marketeers volgens mij wel op straat moet zetten, maar niet de laan uit moet sturen, wil ik graag verduidelijken.

Download hier het artikel dat ik schreef en dat op 30-01-2020 gepubliceerd is op Marketingtribune.

TIP: lees onder de foto verder als je ook een marketeer wilt zijn die inspireert!

Wees de marketeer die inspireert!

Wil je, net als de meeste marketing en communicatiecollega’s, ook meer te vertellen hebben? Dan moet je op zoek gaan naar verhalen. Naar de inzichten, de trends en ontwikkelingen die jouw organisatie dat duwtje gaan geven naar succesvolle groei en innovatie. Dat doe je natuurlijk door de straat op te gaan. Bijvoorbeeld op 4 maart 2020, samen met Reset Your Brand en H3ROES. Wij organiseren dan een inspiratietour rondom 4 uitdagende thema’s in Amsterdam.

Meer weten?
Bel Rob Beltman op 06 24 24 53 85 of stuur een mailtje naar ROB@H3ROES.NL

Auteur(s)
Top