Of je nu onderneemt voor de winst, of als stichting of vereniging je inzet voor een goed doel of voor je leden: succes hangt altijd af van de perfecte balans vinden tussen je klantprestaties, een gezonde bedrijfsvoering en maatschappelijke impact. De meest sterke merken en organisaties weten die drie aspecten nog krachtig te verbinden ook!…
PIM Trendfest: Nieuwe perspectieven voor nieuwe tijden
“Waar lig je nu eigenlijk wakker van?”. Die vraag schoot vanochtend in mijn hoofd terwijl ik een uurtje eerder mijn ogen open had dan de wekker me eigenlijk zou herinneren aan de start van de eerste werkdag in februari. “Van het PIM Trendfest!” moet het simpele antwoord luiden. En dat is tegelijkertijd wel en niet…
H3ROES themasessies op het PvKO Winterfestival
Welke kansen ontstaan de komende jaren als organisaties zich niet afzonderlijk op goede bedrijfs-, klant- en maatschappelijke prestaties richten, maar deze krachtig met elkaar verbinden? Welke nieuwe samenwerkingen zijn dan mogelijk? Hoe bewegen social (impact) enterprises en commerciële ondernemingen naar elkaar toe? Want of je nu onderneemt voor de winst, of als stichting of vereniging…
Smile: de slimme manier om bewoners te betrekken!
Met Smile haal je niet alleen op interactieve wijze de meest relevante inzichten en informatie op, maar betrek je bewoners direct bij vraagstukken rond de wijk of de woning! ONDERZOEKEN WORDT BETREKKEN Bewoners en woningcorporaties hebben elkaar nodig, misschien meer dan ooit. Op vlakken als duurzaamheid, leefbaarheid, of betaalbaarheid moet de corporatie goed weten wat…
Rebranding van Abbi
Al enige tijd werkt H3ROES nauw samen met een innovatief, jong bedrijf dat slimme onderzoek- en activatie-oplossingen biedt, die wij heel goed kunnen inzetten als we onze opdrachtgevers willen helpen klantgerichter en maatschappelijk impactvoller te ondernemen. Hoe leuk is het om dan gevraagd te worden een bijdrage te leveren aan de rebranding of herpositionering van…
Bootcamp klantgericht veranderen voor woningcorporaties
‘De huurder als uitgangspunt bij alles wat we doen’, ‘werken vanuit klantwaarden’. Het zijn mooie beloftes die we vaak terug zien komen in plannen van corporaties. De wil om te werken vanuit de behoeftes van huurders is er bij veel corporaties. Maar zo eenvoudig is het in de praktijk vaak niet. Klantgericht werken vraagt wat…
Meer impactvol maatschappelijk ondernemen
Wat kun je als maatschappelijke onderneming nu leren van een Betaald Voetbal Organisatie? Nou…best veel, dat blijkt ten minste uit het gesprek dat we hadden met Niels Redert van de Stichting Excelsior4All, die te gast was in de wekelijkse webcast-serie van H3ROES i.s.m. CustomerTalk over het onderwerp Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen. Kijk het webinar hier terug…
Blijdorp ontmoet haar Vrienden online tijdens Corona-sluiting
De vereniging Vrienden van Blijdorp is een enthousiaste en betrokken club van mensen die Diergaarde Blijdorp een warm hart toedraagt en allerlei projecten van de iconische Rotterdamse dierentuin steunt met geld en goede wil. Om de Vrienden te bedanken en te betrekken, organiseert de Diergaarde doorgaans in het winterseizoen een vijftal lezingen, waarbij leden van…