Welke kansen ontstaan de komende jaren als organisaties zich niet afzonderlijk op goede bedrijfs-, klant- en maatschappelijke prestaties richten, maar deze krachtig met elkaar verbinden? Welke nieuwe samenwerkingen zijn dan mogelijk? Hoe bewegen social (impact) enterprises en commerciële ondernemingen naar elkaar toe? Want of je nu onderneemt voor de winst, of als stichting of vereniging…
Smile: de slimme manier om bewoners te betrekken!
Met Smile haal je niet alleen op interactieve wijze de meest relevante inzichten en informatie op, maar betrek je bewoners direct bij vraagstukken rond de wijk of de woning! ONDERZOEKEN WORDT BETREKKEN Bewoners en woningcorporaties hebben elkaar nodig, misschien meer dan ooit. Op vlakken als duurzaamheid, leefbaarheid, of betaalbaarheid moet de corporatie goed weten wat…
Bootcamp klantgericht veranderen voor woningcorporaties
‘De huurder als uitgangspunt bij alles wat we doen’, ‘werken vanuit klantwaarden’. Het zijn mooie beloftes die we vaak terug zien komen in plannen van corporaties. De wil om te werken vanuit de behoeftes van huurders is er bij veel corporaties. Maar zo eenvoudig is het in de praktijk vaak niet. Klantgericht werken vraagt wat…
Hoe word je aantrekkelijk voor ouderen?
Consumenten van 50+ domineren in ontzettend veel sectoren niet alleen qua aantal, maar ook qua bestedingen de markt. Toch zien nog heel veel organisaties de vergrijzing van hun klantenbestand als een bedreiging, of weten ze helemaal de oudere consument niet te vinden en te binden. Seniorenexpert Edgar Keehnen (o.a. auteur van het toonaangevende marketingboek over…
Word een pro in Digital Customer Experience Management
Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat…
Webinar: Citymarketing in crisistijd
Ook in crisistijd is Rotterdam natuurlijk de mooiste rotstad die er is… Maar Covid-19 zorgt ook voor veel uitdagingen voor de stad, voor haar internationale en lokale ondernemers en voor iedereen die in deze wereldstad afhankelijk is van bijvoorbeeld toerisme. Wilbert Lek is directeur van Rotterdam Partners en nam je in dit webinar mee in wat deze…
De kracht van JOY: zo wordt je wél gehoord!
Rianne Klein Geltink stond ooit aan de wieg van H3ROES. Van de 3 H’s. (Hoofd, Hart en Handen), was Rianne toch vooral van de handen: let’s get shit done! Een zoektocht naar de hart-kant bracht haar via Australië en Bali dichter bij zichzelf en voedde haar ambitie om te spreken over en werken aan JOY!…
Webinar Marco Wolters over digitalisering
Digitale technologie bepaalt meer en meer hoe wij ons gedragen en maakt ons gedrag ook meetbaar. Dat biedt kansen, zeker omdat Generatie Z opgroeit als ‘Digital Natives’ die simpelweg verwachten dat technologie hen tijd verschaft om dingen te doen die zij echt interessant vinden. Echter, de recente en wellicht ook toekomstige gebeurtenissen in de VS wijzen…