Leden Artikelen

Smile: de slimme manier om bewoners te betrekken!

Smile: de slimme manier om bewoners te betrekken!

Met Smile haal je niet alleen op interactieve wijze de meest relevante inzichten en informatie op, maar betrek je bewoners direct bij vraagstukken rond de wijk of de woning! ONDERZOEKEN WORDT BETREKKEN Bewoners en woningcorporaties hebben elkaar nodig, misschien meer dan ooit. Op vlakken als duurzaamheid, leefbaarheid, of betaalbaarheid moet de corporatie goed weten wat

Rebranding van Abbi

Al enige tijd werkt H3ROES nauw samen met een innovatief, jong bedrijf dat slimme onderzoek- en activatie-oplossingen biedt, die wij heel goed kunnen inzetten als we onze opdrachtgevers willen helpen klantgerichter en maatschappelijk impactvoller te ondernemen. Hoe leuk is het om dan gevraagd te worden een bijdrage te leveren aan de rebranding of herpositionering van

Hoe word je aantrekkelijk voor ouderen?

Consumenten van 50+ domineren in ontzettend veel sectoren niet alleen qua aantal, maar ook qua bestedingen de markt. Toch zien nog heel veel organisaties de vergrijzing van hun klantenbestand als een bedreiging, of weten ze helemaal de oudere consument niet te vinden en te binden. Seniorenexpert Edgar Keehnen (o.a. auteur van het toonaangevende marketingboek over

Word een pro in Digital Customer Experience Management

Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat

De kracht van Kunst is communicatie!

De titel van dit artikel is zomaar één van de mooie statements die langskwam in de webcast van H3ROES over Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen, die in samenwerking met CustomerTalk georganiseerd wordt. Iedere week is er een gratis gelegenheid om in 45 minuten inspiratie en tips op te doen, op het snijvlak van klantgerichtheid, maatschappelijke impact maken

Webinar Marco Wolters over digitalisering

Digitale technologie bepaalt meer en meer hoe wij ons gedragen en maakt ons gedrag ook meetbaar. Dat biedt kansen, zeker omdat Generatie Z opgroeit als ‘Digital Natives’ die simpelweg verwachten dat technologie hen tijd verschaft om dingen te doen die zij echt interessant vinden. Echter, de recente en wellicht ook toekomstige gebeurtenissen in de VS wijzen

Webinar met Reset The World

Wat is er nodig voor een goede RESET na Coronatijd? Wie kun je dat nu beter vragen dan één van de initiatiefnemers van Reset The World, namelijk Ruud Tompot. Hij zag half maart zijn bloeiende praktijk als ‘reisleider naar inspirerende en onbekende bestemmingen’ instorten. Alle tours door heel Europa werden afgelast, want met 30 of

Top