Met Smile haal je niet alleen op interactieve wijze de meest relevante inzichten en informatie op, maar betrek je bewoners direct bij vraagstukken rond de wijk of de woning! ONDERZOEKEN WORDT BETREKKEN Bewoners en woningcorporaties hebben elkaar nodig, misschien meer dan ooit. Op vlakken als duurzaamheid, leefbaarheid, of betaalbaarheid moet de corporatie goed weten wat…
Rebranding van Abbi
Al enige tijd werkt H3ROES nauw samen met een innovatief, jong bedrijf dat slimme onderzoek- en activatie-oplossingen biedt, die wij heel goed kunnen inzetten als we onze opdrachtgevers willen helpen klantgerichter en maatschappelijk impactvoller te ondernemen. Hoe leuk is het om dan gevraagd te worden een bijdrage te leveren aan de rebranding of herpositionering van…
Bootcamp klantgericht veranderen voor woningcorporaties
‘De huurder als uitgangspunt bij alles wat we doen’, ‘werken vanuit klantwaarden’. Het zijn mooie beloftes die we vaak terug zien komen in plannen van corporaties. De wil om te werken vanuit de behoeftes van huurders is er bij veel corporaties. Maar zo eenvoudig is het in de praktijk vaak niet. Klantgericht werken vraagt wat…
Meer impactvol maatschappelijk ondernemen
Wat kun je als maatschappelijke onderneming nu leren van een Betaald Voetbal Organisatie? Nou…best veel, dat blijkt ten minste uit het gesprek dat we hadden met Niels Redert van de Stichting Excelsior4All, die te gast was in de wekelijkse webcast-serie van H3ROES i.s.m. CustomerTalk over het onderwerp Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen. Kijk het webinar hier terug…
Blijdorp ontmoet haar Vrienden online tijdens Corona-sluiting
De vereniging Vrienden van Blijdorp is een enthousiaste en betrokken club van mensen die Diergaarde Blijdorp een warm hart toedraagt en allerlei projecten van de iconische Rotterdamse dierentuin steunt met geld en goede wil. Om de Vrienden te bedanken en te betrekken, organiseert de Diergaarde doorgaans in het winterseizoen een vijftal lezingen, waarbij leden van…
Word een pro in Digital Customer Experience Management
Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat…
“Maatschappelijk speelt Excelsior in de Champions League”
Excelsior4All, het maatschappelijke hart van SBV Excelsior, heeft ongelofelijk veel betekenis voor mensen die het om wat voor reden moeilijk hebben in Rotterdam. Niels Redert, de directeur van Excelsior4All, komt vertellen hoe zijn club probeert het verschil te maken, niet zozeer op het veld, maar juist daarnaast. Maatschappelijk speelt Excelsior in de Champions League –…
De kracht van JOY: zo wordt je wél gehoord!
Rianne Klein Geltink stond ooit aan de wieg van H3ROES. Van de 3 H’s. (Hoofd, Hart en Handen), was Rianne toch vooral van de handen: let’s get shit done! Een zoektocht naar de hart-kant bracht haar via Australië en Bali dichter bij zichzelf en voedde haar ambitie om te spreken over en werken aan JOY!…