Next practices Artikelen

PIM Trendfest: Nieuwe perspectieven voor nieuwe tijden

PIM Trendfest: Nieuwe perspectieven voor nieuwe tijden

“Waar lig je nu eigenlijk wakker van?”. Die vraag schoot vanochtend in mijn hoofd terwijl ik een uurtje eerder mijn ogen open had dan de wekker me eigenlijk zou herinneren aan de start van de eerste werkdag in februari. “Van het PIM Trendfest!” moet het simpele antwoord luiden. En dat is tegelijkertijd wel en niet

Smile: de slimme manier om bewoners te betrekken!

Met Smile haal je niet alleen op interactieve wijze de meest relevante inzichten en informatie op, maar betrek je bewoners direct bij vraagstukken rond de wijk of de woning! ONDERZOEKEN WORDT BETREKKEN Bewoners en woningcorporaties hebben elkaar nodig, misschien meer dan ooit. Op vlakken als duurzaamheid, leefbaarheid, of betaalbaarheid moet de corporatie goed weten wat

Word een pro in Digital Customer Experience Management

Zoals menigeen inmiddels weet verzorgen H3ROES en CustomerTalk wekelijks webinars om jou als professional een flinke dosis inspiratie te geven en inzichten op te helpen doen, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen. Deze week: Mark Verver van Adobe Adobe is met recht één van de leading companies wereldwijd als het gaat

Zet die marketeers op straat!

In het vakblad MarketingTribune ging het in januari maar weer eens over de positie van marketing in de organisatie. De één vindt het onontkoombaar dat de Chief Marketing Officer de stem van de klant vertegenwoordigt en het merk bewaakt in de directiekamer, de ander meent juist dat dat een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van ieder directie-

Bootcamp “versneld klantgericht veranderen” scoort 8,5

H3ROES verzorgde, samen met sectorinstituut KWH, een tweedaags bootcamp voor woningcorporaties met als doel hen sneller klantgericht te helpen veranderen. Aan klantvisies en projecten of programma’s is inmiddels geen gebrek meer. Maar hoe kom je als corporatie nu echt snel tot ander gedrag op de werkvloer en tot merkbaar resultaat voor huurders? Dat vraagt een

Ontketend

Ontketend!

Zo’n vijf jaar geleden raakte ik gegrepen door een filmpje op Internet dat uiteindelijk een heuse beweging bleek te zijn: the story of stuff. Voor wie het niet kent zal ik het kort toelichten. Het is een haarfijne analyse van de werking van de supply chain, de distributieketen zeg maar. Waar wordt ‘stuff’ uit de

Top