De mensen uit de zorg staan op het ogenblik terecht in het zonnetje. Hoe zij ons allen helpen is natuurlijk meer dan geweldig. Maar er zijn natuurlijk veel meer personen en bedrijven die de afgelopen tijd hele mooie dingen voor de maatschappij en hun klanten doen. Een aantal mooie initiatieven: – Muziek spelen buiten voor…
Impact-meeting Coronavirus
H3ROES biedt, in samenwerking met haar partner abbi insights, de mogelijkheid om met supersnelle chatsurveys de impact die de Coronacrisis heeft op medewerkers en klanten, in kaart te brengen. Dit vanuit behoeften, houding en gedrag, zodat de communicatie hierop kan worden ingericht en ter ondersteuning van de juiste besluitvorming. In de praktijk betekent dit dat de uitkomsten en inzichten binnen 24-48 uur beschikbaar zijn in een live report en indien gewenst in…
Hoe word ik een leuke extremist?!
Interview met Danielle de Jonge, door Rob Beltman Misschien heb je je al laten verleiden door haar boek “Verleid de klant”, of door “Human2Human: de nieuwe klantrelatie”. Als je dat laatste boek ter harte nam, dan heb je haar mogelijk ‘live’ ontmoet bij één van haar vele trainingen of toen ze voor haar nieuwste boek…
Real Fake: hoe ga je ermee om?
Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu…
Gastvrijheid als inspiratie
Gastvrijheid levert echt inspiratie op! Da laatste weken tour ik door het land om met gastvrijheid organisaties te inspireren. Waarom dan zult u zich afvragen… wat kunnen wij met gastvrijheid? Bij een grote bank zijn we aan de slag om excellente klantbeleving betekenis te geven. Waar zien wij excellente klantbeleving? Velen geven dan een voorbeeld…
Gastvrijheid zonder sterren
Deze zomer gingen we met het gezin op vakantie naar Thailand. Een fantastisch vooruitzicht, een prachtig land, lieve mensen en gastvrijheid vanuit de tenen werd me verteld! We gingen een rondreis maken, het enige dat we hadden geboekt waren de vliegtickets en de eerste nachten in Bangkok. Wat een avontuur, we zien wel waar we…
Hospitality Mentality
Ik kan er uren over praten, ik kan er uren over schrijven en toch blijft het lastig om aan mensen uit te leggen wat ik dan doe. Ik waag er deze keer een blog aan en hoop dat jullie het massaal lezen en delen. Hospitality, gastvrijheid… mijn centrale thema, misschien ook wel mijn drijver om…
Klant in zicht maakt klantgericht
Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen. Persona: de klok en…
- 1
- 2